|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Discography: Livlös massa, dödfödd själ demo, 2001 (self-released) Förfall, undergång och död demo, 2001 (self-released) Besvärjelse för omvänd rekreation, 2002 (Orderless Evil Productions) Er komen een comp. tape aan op Total Holocaust Prod. en dus de LP via ons. Op die lp komt nieuw (sneller) materiaal. Voor de rest is er erg weinig over ze bekend. Emil, de zanger heeft me twee keer gemaild in bijna een jaar tijd. Een keer om te vragen of we met ze wilden samenwerken en een keer om me daarvoor te bedanken. Hij zou me mailen als het materiaal af was. Hun concept ligt een beetje in de lijn van bands als Shining en Forgotten Tomb, maar dan gelukkig niet op zelfmoord gefixeerd. Wel et misantropische van deze beide bands. Dit is de website: http://www.geocities.com/dodfodd/ ook met een link naar de mp3's [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 11-05-2003 13:15] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 11-05-2003 13:14] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
op die tape die jij nog hebt, staat daar materiaal op van de demo's ? |
|
godverdomme, wat is het gaaf ! |
|
Moet ik dan toch maar eens gaan luisteren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-05-2003 13:45] |
|
De tape is hun derde demo. De eerste twee zijn onvindbaar, maar komen dus op de compilatie die Total Holocaust Prods. gaat uitbrengen. Die tape krijgen we trouwens toch sowieso, omdat ik alles van THR op voorraad neem. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
wanneer heb je die compilatie binnen, denk je? |
|
Doodgeboren???? Hoe kennen ze dan muziek maken?? kzal het eens uitchecken! I Find That I Am Not There... |
|
quote: |
|
Ah, hier heb ik ook een tape van besteld! Ik ben benieuwd! (ps gangrad, heb je m'n geld ontvangen?) |
|
argh! het heerscht de fukking panne van het dak! ik luister het nu al de hele dag ! |
|
quote: Jij blij, en nu ga je beweren dat je true bent. He aerodis kom van dat dak af, waarschuw niet meer, de panne komme van het dak af. Waarschuw nie meer |
|
ik ben de alfader van trueheid. |
|
quote: Olee, olee, olee |
|
Voor alle belangstellenden. De tape met daarop de eerste twee demo's is gereleased door Total Holocaust! Hij zal vanaf volgende week verkrijgbaar zijn via Nordstorm en gaat 5 euro kosten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
en Gangrad heeft meel [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-05-2003 19:03] |
|
schop voor karnivoor |
|
Aerobed, als je geluk hebt spelen ze volgend jaar misschien in NL. Als ze dat willen dan... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ben ik zo belangrijk? *download* ik luister ze later wel even want ben nuy weeer even lekker wat vinyl aan het luisteren en heb geen zin om weer achter de koelkast te kruipen om al die stekkertjes om te wisselen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-05-2003 15:51] Je moeder. |
|
quote: Hahaha, als ik je zo hoor zijn het niet echt figuren die er lekker zin in hebben om actie te ondernemen de muziek daarentegen, godvor! @karnicore nee, maar nu heb ik er een post bij. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-05-2003 15:47] |
|
heb Förfall, undergång och död nou op mp3 I welcome you to a world pitch black |
|
hmmmm die tape hadik toch gangrad? klonk wel erg lekker. btw op die tape van Holmgang staan drie nummers aangegeven, maar de hele tape is volgeknald! wat is de tracklist? |
|
mwah, wel leuk maar niet speciaal Je moeder. |
|
quote: hahaha, wazig. Ik denk dat THR het dubben verkloot heeft. Ik weet ff de tracklist niet, ik post em vanavond wel. En Dodfodd had jij helemaal niet, lulkont "Ik vond m wel leuk" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |