IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dödfödd- Zweedse Black Metal Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 12:48 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Toen ik gisteren op de site van nordstorm productions keek, zag ik dat Gangrad een tape van het Zweedse Dödfödd op zijn mailorder lijst heeft staan.
Ik ben een aantal mp3tjes gaan luisteren, want het zei me geen fukk
Nu moet ik bekennen dat deze band me erg kan bekoren! Midtempo 'depressive' black metal, heel erg gaaf.

Nu vraag ik me alleen af of mensen hier op het forum mij wat meer kunnen vertellen over deze band?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 13:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Discography:

Livlös massa, dödfödd själ demo, 2001 (self-released)
Förfall, undergång och död demo, 2001 (self-released)
Besvärjelse för omvänd rekreation, 2002 (Orderless Evil Productions)

Er komen een comp. tape aan op Total Holocaust Prod. en dus de LP via ons. Op die lp komt nieuw (sneller) materiaal. Voor de rest is er erg weinig over ze bekend. Emil, de zanger heeft me twee keer gemaild in bijna een jaar tijd. Een keer om te vragen of we met ze wilden samenwerken en een keer om me daarvoor te bedanken. Hij zou me mailen als het materiaal af was.

Hun concept ligt een beetje in de lijn van bands als Shining en Forgotten Tomb, maar dan gelukkig niet op zelfmoord gefixeerd. Wel et misantropische van deze beide bands.

Dit is de website: http://www.geocities.com/dodfodd/ ook met een link naar de mp3's

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 11-05-2003 13:15]

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 13:13 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 11-05-2003 13:14]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 13:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

op die tape die jij nog hebt, staat daar materiaal op van de demo's ?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 13:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

godverdomme, wat is het gaaf !

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 13:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Moet ik dan toch maar eens gaan luisteren.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 13:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-05-2003 13:45]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 14:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De tape is hun derde demo. De eerste twee zijn onvindbaar, maar komen dus op de compilatie die Total Holocaust Prods. gaat uitbrengen. Die tape krijgen we trouwens toch sowieso, omdat ik alles van THR op voorraad neem.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 14:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wanneer heb je die compilatie binnen, denk je?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-05-2003 15:35 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Doodgeboren???? Hoe kennen ze dan muziek maken??

kzal het eens uitchecken!

I Find That I Am Not There...

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:10 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 12:48 schreef aerodis het volgende:
Toen ik gisteren op de site van nordstorm productions keek, zag ik dat Gangrad een tape van het Zweedse Dödfödd op zijn mailorder lijst heeft staan.
Ik ben een aantal mp3tjes gaan luisteren, want het zei me geen fukk
Nu moet ik bekennen dat deze band me erg kan bekoren! Midtempo 'depressive' black metal, heel erg gaaf.

Nu vraag ik me alleen af of mensen hier op het forum mij wat meer kunnen vertellen over deze band?

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 11-05-2003 19:02 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ah, hier heb ik ook een tape van besteld!
Ik ben benieuwd!

(ps gangrad, heb je m'n geld ontvangen?)

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 19:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

argh! het heerscht de fukking panne van het dak!
ik luister het nu al de hele dag !

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 19:52 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 19:46 schreef aerodis het volgende:
argh! het heerscht de fukking panne van het dak!
ik luister het nu al de hele dag !

Jij blij, en nu ga je beweren dat je true bent. He aerodis kom van dat dak af, waarschuw niet meer, de panne komme van het dak af. Waarschuw nie meer

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 19:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben de alfader van trueheid.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 19:55 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 19:54 schreef aerodis het volgende:
ik ben de alfader van trueheid.

Olee, olee, olee

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-05-2003 23:10 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Voor alle belangstellenden. De tape met daarop de eerste twee demo's is gereleased door Total Holocaust! Hij zal vanaf volgende week verkrijgbaar zijn via Nordstorm en gaat 5 euro kosten.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-05-2003 18:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

en Gangrad heeft meel

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-05-2003 19:03]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-05-2003 15:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

schop voor karnivoor

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-05-2003 15:44 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Aerobed, als je geluk hebt spelen ze volgend jaar misschien in NL. Als ze dat willen dan...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-05-2003 15:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 mei 2003 15:43 schreef aerodis het volgende:
schop voor karnivoor

ben ik zo belangrijk?

*download*

ik luister ze later wel even want ben nuy weeer even lekker wat vinyl aan het luisteren en heb geen zin om weer achter de koelkast te kruipen om al die stekkertjes om te wisselen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-05-2003 15:51]

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-05-2003 15:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 15:44 schreef Gangrad het volgende:
Aerobed, als je geluk hebt spelen ze volgend jaar misschien in NL. Als ze dat willen dan...

Hahaha, als ik je zo hoor zijn het niet echt figuren die er lekker zin in hebben om actie te ondernemen

de muziek daarentegen, godvor!

@karnicore
nee, maar nu heb ik er een post bij.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-05-2003 15:47]

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 14-05-2003 16:18 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

heb Förfall, undergång och död nou op mp3

I welcome you to a world pitch black

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-05-2003 17:35 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

hmmmm die tape hadik toch gangrad? klonk wel erg lekker. btw op die tape van Holmgang staan drie nummers aangegeven, maar de hele tape is volgeknald! wat is de tracklist?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-05-2003 17:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mwah, wel leuk maar niet speciaal

Je moeder.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-05-2003 17:55 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 17:35 schreef Markam het volgende:
hmmmm die tape hadik toch gangrad? klonk wel erg lekker. btw op die tape van Holmgang staan drie nummers aangegeven, maar de hele tape is volgeknald! wat is de tracklist?

hahaha, wazig. Ik denk dat THR het dubben verkloot heeft. Ik weet ff de tracklist niet, ik post em vanavond wel. En Dodfodd had jij helemaal niet, lulkont "Ik vond m wel leuk"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com