|
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:21] |
|
Leuk,eens kijken of ik enkele kameraden kan ronselen om mee te gaan naar Goes. |
|
Daar hoorde ik engelen zingen. HIM, HIM, HIM, HIM, HIM |
|
|
|
quote: Reclame reclame |
|
Dit topic is spam |
|
Let's spam it then.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: wladimir speelt de piano, op het perron van Venlo(treintje komt zo, treintje komt zo) |
|
quote: ik denk nu opeens aan een legendarische monty pyton scene : SPAM, SPAM SPAM. |
|
quote: Niet om het één of het ander, maar Slayne zit hier voor zover ik weet niet bij. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Dat is nou jammer, anders was ik naar Goes afgereist, en dan had ik gelijk eieren meegenomen voor de Deathcult, vogelpest eieren wel te verstaan |
|
quote:heb ik weer iets gemist? Ik dacht dat jij hun grootste fan was? |
|
quote: Heb ik dat ooit gezegd, Shame on you Krieg Metal ist Krieg. Anyway ik ben een drol, en word doorgetrokken, nu ben ik in het rioolwater terecht gekomen |
|
Heer krieg moet natuurlijk oorlog voeren, om zijn naam er eer aan te doen. |
|
quote: Zeg wat zijn dit voor manieren, mij slecht maken doe je maar ergens anders GOSSIP: MD speelt op Pinkpop, voor de smachtende fans in het zuiden |
|
quote: SPAM SPAM SPAM, EGG WITH SPAM, SAUSAGE WITH SPAM (weet hem niet zo goed meer ) |
|
--> Concerten Touché, pussycat! |
|
28 juni Perron 55 in Venlo: The Monolith Deathcult Sauron Stijf Lijk(!?) I'll be there! |
|
quote: Oeps, toch wel dus, verneem ik net. Excuses. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
Index / Concerten |