|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mortuary IOD Rules!!! Molestor moet ik ook eens leren kennen.Ze schijnen ook erg goed te zijn? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 16-09-2001 15:08] |
|
Ja, ik heb die luitjes ook eens gezien, was gaaf! Dead things grow from deep inside... |
|
ja ze zijn goed !! ze hebben ook nieuwe cd, en nieuwe logo (logo = gaaf trouwens) www.molestor.com en die lui zelf zijn ook heel lief en aardig hoor zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Weetikja..ik heb volgens mij een keer met ze staan lullen op Wâldrock. Bram speelt er toch ook in? Ik kijk zo wel ff op die site. Inmiddels gekeken. Maar waar had ik die foto toch eerder gezien zeg? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 16-09-2001 16:01] |
|
klopt al nie meer wat hiero stond eerst [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 20-01-2002 17:18] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik was er ook gister. Fucking onterecht dat Molestor 4e werdt. Wel relaxed om Mark en cornuiten weer ff te zien. METAL |
|
ja gvd, ik was er dus niet !! maar ik zag later Pram in de Plankier en daar hoorde ik et van em, gvd.....!! dat sucks zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Als je er niet was hoe kun je dit dan schrijven??? |
|
dat was een tijdje terug, check de datum jung !! dat was in lwd glaub' ich zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
oh ja, nevermind! |
|
Was wel gezellig zaterdag, lekker gebeukt. Ey eelko, heb je je ouders nog kunnen vinden?? sebinsagoil |
|
Ik heb even je topic titel aangepast. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
wat aardig [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 21-01-2002 13:05] sebinsagoil |
|
t was tof...maar gister was mijn kop net als dat gevoel. Suck my piss |
|
hmmm ik ken het niet? kan iemand mij vertellen wat voor soort muziek het is? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
eeuh.... [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 21-01-2002 13:45] sebinsagoil |
|
Molestor en mortuary IOD Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Molestor = Snelle death metal http://www.molestor.com Mortuary IOD = Death/thrash metal http://www.mortuary-iod.com sebinsagoil |
|
thnx, Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zit het hier vol met noorderlingen ofzo? |
|
quote: jah Suck my piss |
|
quote: Noorderlingen is niet het goede woord; het is BOEREN |
|
quote: kben eg geen boer!!! ik woon nait in Veandam weetje... Suck my piss |
|
ik ben geen boer daar kan ik niet tegen he van die lui die zo simpel denken |
|
quote: en wie ben jij? Suck my piss |