![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mortuary IOD Rules!!! ![]() ![]() ![]() Molestor moet ik ook eens leren kennen.Ze schijnen ook erg goed te zijn? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 16-09-2001 15:08] ![]() |
|
Ja, ik heb die luitjes ook eens gezien, was gaaf! ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
ja ze zijn goed !! ze hebben ook nieuwe cd, en nieuwe logo (logo = gaaf trouwens) www.molestor.com en die lui zelf zijn ook heel lief en aardig hoor ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Weetikja..ik heb volgens mij een keer met ze staan lullen op Wâldrock. Bram speelt er toch ook in? Ik kijk zo wel ff op die site. ![]() Inmiddels gekeken. Maar waar had ik die foto toch eerder gezien zeg? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 16-09-2001 16:01] ![]() |
|
klopt al nie meer wat hiero stond eerst [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 20-01-2002 17:18] zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Ik was er ook gister. Fucking onterecht dat Molestor 4e werdt. Wel relaxed om Mark en cornuiten weer ff te zien. ![]() ![]() ![]() |
|
ja gvd, ik was er dus niet !! maar ik zag later Pram in de Plankier en daar hoorde ik et van em, gvd.....!! dat sucks ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
quote: Als je er niet was hoe kun je dit dan schrijven??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
dat was een tijdje terug, check de datum jung !! dat was in lwd glaub' ich zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
oh ja, nevermind! ![]() ![]() |
|
Was wel gezellig zaterdag, lekker gebeukt. Ey eelko, heb je je ouders nog kunnen vinden?? sebinsagoil ![]() |
|
Ik heb even je topic titel aangepast. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
wat aardig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 21-01-2002 13:05] sebinsagoil ![]() |
|
t was tof...maar gister was mijn kop net als ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
hmmm ik ken het niet? kan iemand mij vertellen wat voor soort muziek het is? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
eeuh.... [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 21-01-2002 13:45] sebinsagoil ![]() |
|
Molestor en mortuary IOD Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Molestor = Snelle death metal http://www.molestor.com Mortuary IOD = Death/thrash metal http://www.mortuary-iod.com sebinsagoil ![]() |
|
thnx, ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Zit het hier vol met noorderlingen ofzo? ![]() |
|
quote: jah Suck my piss ![]() |
|
quote: Noorderlingen is niet het goede woord; het is BOEREN ![]() ![]() ![]() |
|
quote: kben eg geen boer!!! ik woon nait in Veandam weetje... ![]() Suck my piss ![]() |
|
ik ben geen boer daar kan ik niet tegen he van die lui die zo simpel denken ![]() |
|
quote: en wie ben jij? Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |