|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
waar moeten we helpen zoeken ? In je cd collectie van alle-op-2-na blackmetal bands ? |
|
quote: Ja dat is een goed idee, heb jij soms die tape |
|
volgens mij zag ik 'em laatst bij de edah, iemand zeker laten liggen. Oud Vuil. |
|
was dat niet bij de aldi of lidl? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waar waar waar waar waar Bij ons is Orion een voetbalclub, dat is dus name pikkerij, ik ga de advocaat bellen van die voetbalclub, krijg je een proces aan de broek Edah waar nog meer |
|
Ik heb geen tijd, moet ff een pilsje pakken. |
|
Die tape levert tegenwoordig aardig wat op. Je moet dus OF geld meenemen, OF goed trademateriaal, maar dat zal wel lukken aangezien jij nagenoeg alles bezit. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ja jij neemt me nog eenigzins serineus, wat heb jij, zag je site, eigenlijk helemaal niets he Tapes en oude kraak platen, bel mijn moeder wel even die heeft een nieuwe site en Mailorder www.Blackmothershell.com |
|
|
|
heej, die site is down. Oud Vuil. |
|
He kut, de cd's zijn van m'n site weg. Ff bijwerken. Bedankt H.Krieg Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Was niet hatelijk bedoeld hoor, maar je site is ok, maar zag geen cd's staan en bij de tapes zat een fout. Toch succes with Nordstorm.com |
|
dankje. Wat voorn fout staat er dan bij de tapes?? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Bij de tapes zit geen fout, maar als je je site opgaat, krijg ik fout op de pagina Een runtime fout Heb weinig tijd ben bijna uitgewerkt, je moet maar even kijken Succes [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 22:11] |
|
quote: neen orions advocaat gaat die voetbalclub bellen en hun beschuldigen van plagiaat en veel euros krijgen en die delen met arrebar. en pas maar op want anders krijg je een proces aan je broek van fc heer krieg. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Iemand nog Warloghe materiaal? signature |
|
Nee, jij? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik heb hun demo, moet ik er een kopietje van maken? Mocht je nog leuk ruil materiaal hebben hmm, volgens mij heb ik m'n 1 post in het jaar overschreden.. [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 22-10-2005 12:31] |
|
Euhm... IShtarol, leef je nog? signature |
|
probeer sadolust eens |
|
owkey signature |
|
Je moeder. |
|
Goed, er bestond dus al een warloghe topic. Opnieuw dan. Je hebt darkthrone, honderden darkthrone rip-offs en je hebt warloghe. The first possession is imo een van de beste BM albums. Wat een sfeer, wat een agressie! Jammer dat alles van deze band zo moeilijk te krijgen is. Ik ben niet bekend met hun tweede album womb of pestilence. Is deze net zo goed als TFP? Iemand? [Dit bericht is gewijzigd door valknut op 23-10-2007 17:18] ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK!!! |
|
Ik vind hun tweede album persoonlijk beter dan de eerste. De demo is naar mijn mening de beste materiaal van Warloghe. Alleen is het een beetje jammer dat de geluid zo kut is. |
|
quote: first possession, ja, al es gezien hoeveel 100den euros die moet kosten signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |