|
Auteur: |
|
|
ringweg volgen? Bazzio Attacks!!! |
|
Trein nemen en t laatste stuk liften? Trouwens, wie komen er dit jaar eigenlijk? Als t wat is kun je wel meerijden... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Iron Maiden, Metallica dacht ik iig. Bazzio Attacks!!! |
|
Klinkt al goed... Ik zal eens effe kijken wat er nog meer komt... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Sorry, heb net nog effe gekeken maar t gros van wat er speelt vind ik de moeite niet waard... zonde van mn geld... Helaas! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
ik denk dat ik ook naar RaR ga |
|
F*ck 'Tallica en Maiden ga ik op Graspop zien. Stukken dichterbij |
|
metallica op graspop? |
|
quote: wel goed lezen hé Bazzio Attacks!!! |
|
Ik bedoelde eigenlijk: "F*ck 'Tallica [PAUZE] en Maiden ga ik op Graspop zien. Stukken dichterbij [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-05-2003 15:00] |
|
aha! ik dacht: Fuck[pauze] 'Tallica en Maiden ga ik op Graspop zien! |
|
Vorig jaar ben ik naar Pinkpop geweest, is voor mij maar een klein stukje. Maar dat heeft dit jaar een bagger programma, terwijl dat van RaR er toch best goed uit ziet: Metallica Iron Maiden SOiL Evanescence Disturbed Sum 41 Flogging Molly Taproot Lifehouse Within Temptation Die Happy Theory of a Deadman Die bands zou ik toch wel willen zien, en dan is er nog een aantal bekende (Marilyn Manson, Ministry, Saybia, Linkin Park, Deftones, Audioslave, Moby, Queens of the Stone Age, Mudvayne) waar ik persoonlijk niet zoveel aan vind. Niet zo heel veel metal, maar toch 'n mooi programma. Maar de vraag was eigenlijk: hoe kom ik er? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-05-2003 18:49] |
|
quote: en hoe ga jij dan en van waaruit? (ja de bedoeling van dit topic komt maar heel langzaam door) |
|
De Pinkpop van Duitsland |
|
Nou als Pinkpop zo'n programma had hoefde ik niet zo ver te reizen. Nogmaals: ik vroeg niet wat jullie ervan vinden, want ik weet dat het niet 'true' genoeg is voor de meesten hier |
|
Trein messchien een optie. Of er zullen ook wel busreizen georganiseerd worden vanuit NL lijkt me. |
|
quote: Ja daar probeer ik juist achter te komen |
Index / Concerten |