IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Vervoer naar Rock am Ring
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-05-2003 12:07 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wie weet wat de beste manier is om op Rock am Ring te komen? Ik heb zelf nog geen rijbewijs en kan nergens iets vinden over georganiseerde busreizen of zo.
P.S. kom niet met antwoorden zoals 'je kunt het beste helemaal niet gaan, is toch een baggerfestival', want daar schiet ik niet veel mee op

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-05-2003 12:11 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

ringweg volgen?

Bazzio Attacks!!!

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-05-2003 13:58 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Trein nemen en t laatste stuk liften?
Trouwens, wie komen er dit jaar eigenlijk? Als t wat is kun je wel meerijden...

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-05-2003 13:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Iron Maiden, Metallica dacht ik iig.

Bazzio Attacks!!!

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-05-2003 14:36 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Klinkt al goed... Ik zal eens effe kijken wat er nog meer komt...

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-05-2003 14:41 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Sorry, heb net nog effe gekeken maar t gros van wat er speelt vind ik de moeite niet waard... zonde van mn geld... Helaas!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-05-2003 14:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik denk dat ik ook naar RaR ga

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-05-2003 14:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

F*ck 'Tallica en Maiden ga ik op Graspop zien. Stukken dichterbij

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-05-2003 14:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

metallica op graspop?

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-05-2003 14:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 14:57 schreef aerodis het volgende:
metallica op graspop?

wel goed lezen hé

Bazzio Attacks!!!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-05-2003 15:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik bedoelde eigenlijk:
"F*ck 'Tallica [PAUZE] en Maiden ga ik op Graspop zien. Stukken dichterbij

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-05-2003 15:00]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-05-2003 15:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

aha! ik dacht:

Fuck[pauze] 'Tallica en Maiden ga ik op Graspop zien!

MetalTuupLimburg
Posted 12-05-2003 18:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Vorig jaar ben ik naar Pinkpop geweest, is voor mij maar een klein stukje. Maar dat heeft dit jaar een bagger programma, terwijl dat van RaR er toch best goed uit ziet:
Metallica
Iron Maiden
SOiL
Evanescence
Disturbed
Sum 41
Flogging Molly
Taproot
Lifehouse
Within Temptation
Die Happy
Theory of a Deadman
Die bands zou ik toch wel willen zien, en dan is er nog een aantal bekende (Marilyn Manson, Ministry, Saybia, Linkin Park, Deftones, Audioslave, Moby, Queens of the Stone Age, Mudvayne) waar ik persoonlijk niet zoveel aan vind. Niet zo heel veel metal, maar toch 'n mooi programma.

Maar de vraag was eigenlijk: hoe kom ik er?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-05-2003 18:49]

MetalTuupLimburg
Posted 12-05-2003 18:51 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 12 mei 2003 14:42 schreef aerodis het volgende:
ik denk dat ik ook naar RaR ga

en hoe ga jij dan en van waaruit?

(ja de bedoeling van dit topic komt maar heel langzaam door)

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 12-05-2003 20:22 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

De Pinkpop van Duitsland

MetalTuupLimburg
Posted 12-05-2003 20:54 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nou als Pinkpop zo'n programma had hoefde ik niet zo ver te reizen. Nogmaals: ik vroeg niet wat jullie ervan vinden, want ik weet dat het niet 'true' genoeg is voor de meesten hier

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 12-05-2003 20:55 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Trein messchien een optie.
Of er zullen ook wel busreizen georganiseerd worden vanuit NL lijkt me.

MetalTuupLimburg
Posted 12-05-2003 23:19 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 12 mei 2003 20:55 schreef Frietbal het volgende:
Trein messchien een optie.
Of er zullen ook wel busreizen georganiseerd worden vanuit NL lijkt me.

Ja daar probeer ik juist achter te komen

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com