|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik gebruik een film... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
LB Don't blush when I rip you open |
|
leuk |
|
Wat zijn je favoriete bandjes eigenlijk..? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: mijn wachtwoord is Slayer |
|
quote: De mijne ook!!! Ik wou ook m'n pincode in 'slayer' veranderen maarja dat kon niet zeiden ze. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: dat moet je ook gewoon laten veranderen in 1337, heb ik ook gedaan, is heel erg leet |
|
Ik ken een gast met 1234 als pincode .. die is wel genaaid als ie wordt overvallen, en ze vragen "vertel me je pincode, of ik schiet je neer!" "1234" *PANG* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
In Almere is er een wijk met de naam kruidenwijk, en in die wijk ligt een straat die SESAMSTRAAT heet, en (omg wat zielig) in die straat woont een jongen(!) die pino heet!!!1 dat verzin je toch niet! Ik zie de agent al boos worden als hij een bekeuring uitdeelt |
|
"Naam en adres?" "Pino, Sesamstraat" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: sepultura,slayer,immortal,propain, normaal,annihilator,mudvayne,nightwish, opeth,paradise lost,moonspell.... probeer ze allemaal maar even uit [Dit bericht is gewijzigd door yuki op 12-05-2003 18:40] |
|
lol!!! een oude vriend van me woonde in Sesamstraat, hebben we hem laten weten ook Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Voor paswoorden vind ik meestal een combinatie van letters en cijfers uit, die ik daarna vanbuiten leer. Veeel veiliger... Om het een beetje te beperken, heb ik maar 3 verschillende paswoorden voor alles, dus eens je de PIN van mijn GSM weet kan je ook met men bankkaart geld afhalen. En als je het paswoord van ZM weet, kan je al mijn roleplay characters in een spel dat ik speel accessen... :/ |
|
je mag alles van me weten, behalve m'n wachtwoord. ik schrijf ze trouwens altijd op in een schriftje, onthouden zou van de gekke zijn ivm instabiel geheugen. Oud Vuil. |
|
*gaap* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb de naam van mijn piemel als wachtwoord. |
|
quote: Das dus al nummer drie die 'Slayer' gebruikt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: *ahem* mijn piemel heet Krieg. |
|
quote: *oeps* Dan haalde ik je in de war met een ander. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Bij mijn engels leraar zat ooit een gast in de klas die Frans Engels heette.. op zijn duits schrift stond dan ook: Frans Engels Duits |
|
quote: Zeg Dwaal kunne we een keer n biertje drinken ofzo ik mag jou nog het meest van dit stel, zeg Dwaal ik stuur een advocaat op jou af, jij gebruikt mijn wachtwoord. Mn eikel was n keer rood, toen vroeg de vrouwelijke doktor wat heb je ermee gedaan nou zei ik oorlog gevoerd Enyway binnenkort Dwaal in jouw brievenbus No Nonsense [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 12-05-2003 20:48] |
|
mijn favoriete band als wachtwoord? die passen nooit in dat kleine hokje! |
|
euhm... okee dan? dat was voor die boven snaack, dus ... [Dit bericht is gewijzigd door Neige op 12-05-2003 20:56] ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
en hier moeten we echt een antwoord op geven |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |