|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi dicht bij ook |
|
HEUY!!!! Gaan we op de fiets naartoe, anders kunnen we niet drinken |
|
Ik ben iig in de Garage 7 juni! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Dan ga je Amok zien.Geweldige band heb helaas geen geld om bij de cd-presentatie te zijn van Helheim maar ben er in augustus wel weer zeker bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een pre party 2 maand van te voren... |
|
quote:Is normaal in Noorwegen. Infernofestival is in april en de pre-party is al in januari dus... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als ik een briefje van 1000 Pleuro op straat vind ga ik er heen!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Noorse 'slapp av' mentaliteit (=>relax!). Euhm Hub, ik vind nergens info over die pre-party.. Dat gaat toch zeker door he? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Kijk effe op de officiele Helheim site: www.helheim.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij deze de line-up zoals íe tot nu toe is: Donderdag: -Deathcon -Enslaved -V:28 Vrijdag: -Arcturus -Coercion -Deride -M-Eternal(voorheen Malignant Eternal) -Samael Zaterdag: -Carpathian Forest -Frozen Cries -Gorgoroth -Satyricon -Taake Tot nu toe al een geniale line-up en nog meer bands zullen volgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het optreden van Enslaved zal tevens de officiele cd release party worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Is dit weer een poging om ons jalours te maken. |
|
quote:Nee,want ik moet zelf ook alle mogelijke moeite gaan doen om het geld bij elkaar te krijgen. maar het blijft een geniale line up tot nu toe en het word alleen nog maar beter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gaaf!!! Daar wil ik heen! |
|
dan ben ik jarig!!! en dus helaas niet in de buurt |
|
Je houdt toch niet van black metal mensen? Hoezo zou je daarheen gaan? |
|
quote: kneuzig denken is jou talent |
|
Wat ben jij toch een vervelend wijf... |
|
quote: ik heb een talent en jullie hebben geen humor |
|
Volgensjou niet. Dat zegt dus niks. |
|
quote: |
|
quote:Dan kun je van je verjaardags centjes daar naar toe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yahoo, ik ben ook van de partij. En godverdomme wat heb ik er een zin in |
|
Ik ook!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Meer Nederlanders dit jaar (afgelopen jaren was ik de enige en 1 keer was Heuy mee). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |