|
Auteur: |
|
|
wtf! ik ga dan ook naar parijs met school gaan we de stad dan eens flink laten schrikken. |
|
Of er metalwinkels zijn zou ik niet weten, maar er zijn op zich best wel wat leuke cd/lp zaakjes die ook een aardig metal-aanbod hebben. Maar waar die zitten zou ik echt niet meer weten, daar ben ik gewoon langsgelopen, je moet iig niet in de grote winkelstraten zijn, in de achterafsteegjes zit veel meer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
misschien hier iets tussen: http://members.xoom.virgilio.it/drake666/recordshops/france/france.htm http://perso.wanadoo.fr/oscurantis/adress.htm [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 12-05-2003 19:45] |
|
De Virgin Megastores hebben ook een redelijk grotemetal afdeling, maar ze zijn niet goedkoper dan winkels als de Free Recordshop. Echte metalwinkels ben ik in Parijs niet tegengekomen, al zullen ze er vast zijn.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Heeeeehheeeee, Parijs zei je hé... Ik zal het es vragen aan de plaatselijke metalscene dan [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 12-05-2003 21:54] |
|
parijs... daar heb ik een van mijn metal shirts gekocht. 't klopt inderdaad je moet zoeken naar de kleine steegjes enzo, daar verkopen ze dat soort spul. D'r zit daar ergens ook een studenten wijk ofzo, daar valt ook leuk (en goedkoop!) te winkelen. I am the 1%. |
|
En ik bedenk me ineens, voor mooie marily manson en slipknot shirts moet je bovenop die heuvel met die witte kerk zijn. Ze verkopen er overigens wel aardige vlaggen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: daar gaan we waarschijnlijk ook naartoe dus dan kijk ik daar wel voor een leuke vlag. ja dat er geen leuke shirts zijn ok maar wat denk je dat ze occulte en true ende evil winkels neer gaan zetten bij een kerk, neen daar komen alleen gristenen met slipknot shirts "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Index / Algemeen |