|
Auteur: |
|
|
Hallo, ik wou net even vermelden dat Manic Movement bezig is aan een preproductie van het 3e album om alles tot in de puntjes te kunnen verzorgen wanneer het album opgenomen wordt. We doen dat in onze eigen studio. Ik heb wel wat minder goed nieuws... we moeten met spijt in het hart het vertrek aankondigen van Phil MM, die heeft beslist om zijn eigen ding te gaan doen; en zitten momenteel zonder lead guitar player... Voel je je geroepen om bij ons auditie te komen doen? Heb je degelijk materiaal en een "mature" solostijl [lead guitar!] en strakke ritmieken? Repetities in Geraardsbergen [3x per week]. Ben je nu nog altijd gemotiveerd? Mail wat info over jezelf + gsm nummer door naar filip@curious.be en vanaf de preproductie af is contacteren wij je ! Bedankt alvast! en tot op een volgend concert! Filip MM [Huidige concerten worden nog afgewerkt met Phil: 23 Mei / Solo Show / Mundo / Zottegem ( B ) 24 Mei / Molfest / Heerhugowaard ( NL ) (omgeving Amsterdam) 07 Aug / Eclipse / Knipperlicht, Zulte ( B ) |
|
Geen reacties? Komaan zeg! |
|
Ik wist het inderdaad ook al.. ik wens beide partijen veel succes... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:(ow nee.. ik ben dan met de wagen...) MM mannen veel succes gewenst met het vinden van een vervanger... |
|
Hoho ! haha! blijkbaar hebben we ergens een engelbewaarder die plots een hele goede gitarist onzer richting heeft uitgestuurd, eentje die tot onze eigen vriendenkring behoort trouwens! Na de twee concerten op 23 en 24mei zal Phil hoogstwaarschijnlijk niet meer samen te zien zijn in actie met ons, maar introduceren we Dimi. Blij gezind gaan we dan verder werken aan de preproductie van het 3e album, en dan aan wat uiteindelijk het 3e album moet worden. De metalgoden zijn ons gunstiger gezind dan in 2000, toen het 10 maand heeft geduurd om een nieuwe lead gitarist te vinden ! You'll be hearing from us soon |
|
ben jij die zelfde blackthor als de blackthor die kontjes checkte op wacken? |
|
Staat de Jacques Brel cover weer op de setlist a.s. zaterdag Philip? |
|
quote: Daarom dat ik nog fff gauw naar de Mundo ga vrijdag...En als jullie ergens een plekje vrijhebben,wil ik wel mee naar NL ook Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hebben we het hier over deze jongeman: ? |
|
quote: Als je een klein idee van spelling had wist je dat dat niet het geval was... |
|
nee ik ben niet dezelfde BlAcKThOr die kontjes checkte ) euh sorry jonges voor de late reply... Amsterdam stond dus live op de set; de concerten in Zottegem en Heerhugowaard waren dus de laatste van Phil P, en die zal dus vervangen worden door Dimi. Die was daar ook, maar dan als onze lichtman Binnenkort zet ik een paar videootjes online van het laatste concert, in goede kwaliteit, dus je moet maar eens checken volgende week ofzo; en ondertussen gaan we Dimi inwerken en demo nummers opnemen voor het nieuwe album. Blij dat we weer kunnen verder werken ! De volgende twee concerten vinden momenteel plaats in Zulte, B in augustus; en in Brussel ergens in oktober; maar ik ben zeker dat vanaf we zeker zijn van Dimi dat er weer concerten zullen bijkomen ! Bedankt voor jullie steun en tot de volgende keer ! Metal greetz, Filip MM |
|
het nieuwe Manic Movement is niet het oude signature |
Index / Heavy Metal |