|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hey geef toe, over die laatste zin heb je nagedacht, jij slimmertje jij |
|
quote: maar beste Krieg, t'was maar een grapje. en je buurvrouw is een trut als ze jou pest. en mijn enter knopje is idd vunzig. |
|
quote: Nou niet echt, maar voor een Pretty Fly als ik geef ik toch wel toe dat ik goed heb nagedacht. |
|
Ik vind eigenlijk al hun cd's nog steeds wel goed, BEHALVE AMERICANA. Zoals iemand anders al gezegd heeft, wat een belachelijke wannabe-R&B-cd is dat zeg! Die clip van Pretty Fly... alleen al... Maar na de Smash-hype en de Americana-hype vraag ik mij af of we nog een Chinese Democracy-hype over ons heengestort krijgen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Whe, ik heb alle albums hier liggen, en ik luister het nog vrij vaak ook. Jammer alleen dat de laatste CD (ben de naam even kwijt) niet echt veel nieuws bracht. Hopen dat Chinese huppeldepup weer wat beter is. En dat ze stoppen met die clips idd.. |
|
quote: Ik vond 'm wel grappig die clip |
|
Smash vind ik ok, en die daarvoor ook (Ignition). Ixnai ken ik minder goed maar vind ik ook wel aardig. Ik vind het alleen heel typisch dat ik alle nummers die ze op single uitbrengen ronduit zwak vind. Je kon precies voorspellen welke nummers singles gingen worden (m.u.v. "All I Want"). De clips daarentegen (met name clips als die van "Pretty Fly") vind ik weer wel leuk. Touché, pussycat! |
|
Ik heb enkel Smash, die stond onlangs nog eens keihard op in de auto, maar verder (buiten "ignite" misschien) kan hun muziek me niet echt boeien. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-05-2003 11:10] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Punk-rock zoals we zeggen, en daar zijn meerdere metals wel heimelijk fan van hoor, alleen jammer dat die 'punk' in het genre staat. Offspring ligt hier ook tss mijn cd's en ik luister daar nog nu en dan eens naar, Qua stemgeluid en ook een punk-rock band moet je zeker eens IGNITE beluisteren Offspring werd in den beginne beschouwd als een rip-off band van IGNITE. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: okee. maar offspring bestond toch ook al lang voordat ze zo beroemd werden? |
|
Als ze met Smash bekend werden dan zijn er nog twee vóór -> Ignition '92 - The Offspring '89. Je zal wel een goed verschil horen met hun eerste (ook heel goed) en met hun albums toen Ignite ten tonele verscheen en een wervelwind in de punk-rockwereld bracht. Anyway Offspring is goed zoals vele punk-rock bands (en dan spreken we hier niet van sum 41 en Jane's Deth of de heideroosjes). After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ignite!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ah, gaaf, met Offspring ben ik jaaaaren geleden begonnen! IGNITE! Helaas al mijn cd's weggedaan... changed to 'ouwe' |
|
Ik vind het persoonlijk onzin om The Offspring te vergelijk met Ignite. Offspring is toch echt west coast punkrock, terwijl Ignite (heersch band by the way) toch echt een hardcore band is. Weliswaar met melodie en een zanger die hoog zingt maar toch. Alhoewel A place called home (Ignite's laatste plaat) toch zeker ook wel punkrock invloeden heeft. Leuke anecdote: mijn eerste concert in Het Bolwerk in Sneek (augustus 1994) was Slapshot met als voorprogramma's Ignite (met een toen nog splinternieuwe zanger-idd Zoli Teglas) en The Offspring notabene. Over verschil in stijl gesproken. |
|
En ja, ik vond The Offspring toen een te gekke band. Een half jaar later waren ze opeens wereldberoemd met dikke hits. Het kan raar lopen... |
|
quote: Jij hebt Slapshot en Ignite in 1 show gezien???!!! Maar Ignite lijkt inderdaad totaal niet op Offspring. Ignite heeft veel meer hardcore roots dan punk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
[quote]Op 14 mei 2003 11:57 schreef XnegativeX het volgende: Jij hebt Slapshot en Ignite in 1 show gezien???!!! en Offspring! mega concert dan... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Was echt de eerste keer dat ik (toen 17) naar een jongerencentrum ging om bandjes te kijken. Was idd een toffe ervaring. Later nog veel meer bands gezien in Het Bolwerk, toen ze nog goed programeerden (o.m. Snapcase en Refused op 1 avond, Integrity en Ringworm, Satanic Surfers meerdere malen, 59 times the pain, Slapshot een keer of drie, Ignite meerdere malen, afijn de hele hardcore explosie van mid jaren 90) |
|
quote: de eerste twee cd's van snapcase zijn erg goed. |
|
quote: Slapshot heeft vorig jaar nog in het Bolwerk gespeeld (wat een kut zaal trouwens). Daar was ik ook bij I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De breek-ijzers van de punkrock laat me niet lachen Krijg zolangzamerhand het zwavelzuur van deze band die alleen op geld uit is met simpele doch zeer on-originele liedjes. Waar ligt de boomgrens van deze band. Laten ze maar kinderen nemen, kunnen ze genieten van hun kinderbijslag [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 14-05-2003 20:18] |
|
vind t idd wel geinig bandje, maar volgens mij zijn ze zwaar gesponsord door Red-Bull, hyper ventjes. Niet echt intelligente muziek, maar klinkt af en toe wel es leuk |
|
Ixnay heersht!! Dat album vind ik echt te gek. Ik hoorde het van de week weer eens (handig, een jong broertje..) BTW, Pay the man (van het album Americana) is trouwens ook geniaal. En nog live spelen ook ; was op Lowlands en het publiek wist niet wat ze overkwam Voor diegenen in mijn omgeving... Pretty Fly & Why don't you get a job ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
vin alleen het 1e album vanze wel oke de rest is minder Take Me Out Of This Black Hell |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |