IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The offspring Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 19:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wat ik vervelend vond aan pretty fly for a white guy is dat mijn pa die had gehoord in America en ik het liedje daardoor kende, en mee ging bleren op school. Echt mensen zaten te denken van wat is die doos nu weer voor een achterlijk nummer aan het meezingen, en 2 maanden later was het hip, en toen kon het ineens wel


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 19:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:50 schreef Heer Krieg het volgende:
Waarom reageer je hier nou op.
Het is maar een mening
Ik vind Offspring net zo vunzig als het enter knopje van het toetsenbord
Vind jij Offspring een killer dat is dan jouw goed recht maar voor een killer als Offspring krijg je niet de doodstraf in Amerika

hey geef toe, over die laatste zin heb je nagedacht, jij slimmertje jij


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2003 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:50 schreef Heer Krieg het volgende:
Waarom reageer je hier nou op.
Het is maar een mening
Ik vind Offspring net zo vunzig als het enter knopje van het toetsenbord
Vind jij Offspring een killer dan is dat jouw goed recht maar voor een killer als Offspring krijg je niet de doodstraf als je begrijpt wat ik bedoel


maar beste Krieg, t'was maar een grapje. en je buurvrouw is een trut als ze jou pest. en mijn enter knopje is idd vunzig.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 19:57 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:51 schreef ghoulliette het volgende:
hey geef toe, over die laatste zin heb je nagedacht, jij slimmertje jij


Nou niet echt, maar voor een Pretty Fly als ik geef ik toch wel toe dat ik goed heb nagedacht.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-05-2003 19:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind eigenlijk al hun cd's nog steeds wel goed, BEHALVE AMERICANA. Zoals iemand anders al gezegd heeft, wat een belachelijke wannabe-R&B-cd is dat zeg!

Die clip van Pretty Fly... alleen al...

Maar na de Smash-hype en de Americana-hype vraag ik mij af of we nog een Chinese Democracy-hype over ons heengestort krijgen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-05-2003 21:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Whe, ik heb alle albums hier liggen, en ik luister het nog vrij vaak ook. Jammer alleen dat de laatste CD (ben de naam even kwijt) niet echt veel nieuws bracht. Hopen dat Chinese huppeldepup weer wat beter is. En dat ze stoppen met die clips idd..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:57 schreef altx het volgende:

Die clip van Pretty Fly... alleen al...

...

Ik vond 'm wel grappig die clip


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-05-2003 22:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Smash vind ik ok, en die daarvoor ook (Ignition). Ixnai ken ik minder goed maar vind ik ook wel aardig. Ik vind het alleen heel typisch dat ik alle nummers die ze op single uitbrengen ronduit zwak vind. Je kon precies voorspellen welke nummers singles gingen worden (m.u.v. "All I Want"). De clips daarentegen (met name clips als die van "Pretty Fly") vind ik weer wel leuk.


Touché, pussycat!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-05-2003 8:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb enkel Smash, die stond onlangs nog eens keihard op in de auto, maar verder (buiten "ignite" misschien) kan hun muziek me niet echt boeien.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-05-2003 11:10]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-05-2003 10:28 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:09 schreef attila_de_hun het volgende:
we hebben allemaal zo onze fouten; die van mij is dat ik zwaar fan ben van de offspring. ik ga het dus echt geen punk noemen maar gewoon lekker klinkende popmuziek met gitaren. maar het klinkt allemaal zeer fijn. en dan zijn ze ook nog eens erg grappig. zo gaat hun volgende cd "chinese democracy"heten. dat zal die rockster van een axl rose leren om zijn cd's eeuwen uit te stellen.


Punk-rock zoals we zeggen, en daar zijn meerdere metals wel heimelijk fan van hoor, alleen jammer dat die 'punk' in het genre staat. Offspring ligt hier ook tss mijn cd's en ik luister daar nog nu en dan eens naar, Qua stemgeluid en ook een punk-rock band moet je zeker eens IGNITE beluisteren
Offspring werd in den beginne beschouwd als een rip-off band van IGNITE.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2003 10:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 10:28 schreef Metal het volgende:
Punk-rock zoals we zeggen, en daar zijn meerdere metals wel heimelijk fan van hoor, alleen jammer dat die 'punk' in het genre staat. Offspring ligt hier ook tss mijn cd's en ik luister daar nog nu en dan eens naar, Qua stemgeluid en ook een punk-rock band moet je zeker eens IGNITE beluisteren
Offspring werd in den beginne beschouwd als een rip-off band van IGNITE.



okee. maar offspring bestond toch ook al lang voordat ze zo beroemd werden?


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-05-2003 11:00 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Als ze met Smash bekend werden dan zijn er nog twee vóór -> Ignition '92 - The Offspring '89. Je zal wel een goed verschil horen met hun eerste (ook heel goed) en met hun albums toen Ignite ten tonele verscheen en een wervelwind in de punk-rockwereld bracht. Anyway Offspring is goed zoals vele punk-rock bands (en dan spreken we hier niet van sum 41 en Jane's Deth of de heideroosjes).


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2003 11:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ignite!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 14-05-2003 11:30 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ah, gaaf, met Offspring ben ik jaaaaren geleden begonnen! IGNITE!
Helaas al mijn cd's weggedaan...


changed to 'ouwe'


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 14-05-2003 11:55 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Ik vind het persoonlijk onzin om The Offspring te vergelijk met Ignite. Offspring is toch echt west coast punkrock, terwijl Ignite (heersch band by the way) toch echt een hardcore band is. Weliswaar met melodie en een zanger die hoog zingt maar toch. Alhoewel A place called home (Ignite's laatste plaat) toch zeker ook wel punkrock invloeden heeft.

Leuke anecdote: mijn eerste concert in Het Bolwerk in Sneek (augustus 1994) was Slapshot met als voorprogramma's Ignite (met een toen nog splinternieuwe zanger-idd Zoli Teglas) en The Offspring notabene. Over verschil in stijl gesproken.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 14-05-2003 11:56 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

En ja, ik vond The Offspring toen een te gekke band. Een half jaar later waren ze opeens wereldberoemd met dikke hits. Het kan raar lopen...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2003 11:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 mei 2003 11:55 schreef innerlogicmarty het volgende:
Ik vind het persoonlijk onzin om The Offspring te vergelijk met Ignite. Offspring is toch echt west coast punkrock, terwijl Ignite (heersch band by the way) toch echt een hardcore band is. Weliswaar met melodie en een zanger die hoog zingt maar toch. Alhoewel A place called home (Ignite's laatste plaat) toch zeker ook wel punkrock invloeden heeft.

Leuke anecdote: mijn eerste concert in Het Bolwerk in Sneek (augustus 1994) was Slapshot met als voorprogramma's Ignite (met een toen nog splinternieuwe zanger-idd Zoli Teglas) en The Offspring notabene. Over verschil in stijl gesproken.


Jij hebt Slapshot en Ignite in 1 show gezien???!!!

Maar Ignite lijkt inderdaad totaal niet op Offspring. Ignite heeft veel meer hardcore roots dan punk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-05-2003 12:00 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

[quote]Op 14 mei 2003 11:57 schreef XnegativeX het volgende:
Jij hebt Slapshot en Ignite in 1 show gezien???!!!

en Offspring! mega concert dan...


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 14-05-2003 12:22 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Was echt de eerste keer dat ik (toen 17) naar een jongerencentrum ging om bandjes te kijken. Was idd een toffe ervaring. Later nog veel meer bands gezien in Het Bolwerk, toen ze nog goed programeerden (o.m. Snapcase en Refused op 1 avond, Integrity en Ringworm, Satanic Surfers meerdere malen, 59 times the pain, Slapshot een keer of drie, Ignite meerdere malen, afijn de hele hardcore explosie van mid jaren 90)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2003 20:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 12:22 schreef innerlogicmarty het volgende:
Was echt de eerste keer dat ik (toen 17) naar een jongerencentrum ging om bandjes te kijken. Was idd een toffe ervaring. Later nog veel meer bands gezien in Het Bolwerk, toen ze nog goed programeerden (o.m. Snapcase en Refused op 1 avond, Integrity en Ringworm, Satanic Surfers meerdere malen, 59 times the pain, Slapshot een keer of drie, Ignite meerdere malen, afijn de hele hardcore explosie van mid jaren 90)


de eerste twee cd's van snapcase zijn erg goed.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2003 20:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 mei 2003 12:22 schreef innerlogicmarty het volgende:
Was echt de eerste keer dat ik (toen 17) naar een jongerencentrum ging om bandjes te kijken. Was idd een toffe ervaring. Later nog veel meer bands gezien in Het Bolwerk, toen ze nog goed programeerden (o.m. Snapcase en Refused op 1 avond, Integrity en Ringworm, Satanic Surfers meerdere malen, 59 times the pain, Slapshot een keer of drie, Ignite meerdere malen, afijn de hele hardcore explosie van mid jaren 90)


Slapshot heeft vorig jaar nog in het Bolwerk gespeeld (wat een kut zaal trouwens). Daar was ik ook bij


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 20:16 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

De breek-ijzers van de punkrock laat me niet lachen Krijg zolangzamerhand het zwavelzuur van deze band die alleen op geld uit is met simpele doch zeer on-originele liedjes.
Waar ligt de boomgrens van deze band.
Laten ze maar kinderen nemen, kunnen ze genieten van hun kinderbijslag

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 14-05-2003 20:18]


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 14-05-2003 20:29 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

vind t idd wel geinig bandje, maar volgens mij zijn ze zwaar gesponsord door Red-Bull, hyper ventjes. Niet echt intelligente muziek, maar klinkt af en toe wel es leuk



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 15-05-2003 19:49 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ixnay heersht!! Dat album vind ik echt te gek.
Ik hoorde het van de week weer eens (handig, een jong broertje..)

BTW, Pay the man (van het album Americana) is trouwens ook geniaal. En nog live spelen ook ; was op Lowlands en het publiek wist niet wat ze overkwam Voor diegenen in mijn omgeving...

Pretty Fly & Why don't you get a job



Satanic-Death
Death Will Take Over
Usericon van Satanic-Death
Posted 15-05-2003 19:58 by Satanic-Death Wijzig reactieProfiel van Satanic-DeathQuote dit bericht

vin alleen het 1e album vanze wel oke de rest is minder


Take Me Out Of This Black Hell


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen