|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zegt u het maar |
|
Ja natuurlijk, wie niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
genoeg I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
siebenburgen - plagued be thy angel Dimmu Borgir - PEM Therion - Al arab tralala In flames - Tokyo showdown *Rasputin hier* [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 13-05-2003 22:06] And my marlboro light |
|
jawel top40 1992 draai ik zelden meer Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Sepultura - Nation So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
hier is al een topic over, het CDtrade topic. |
|
warom open je steeds topics die of al bestaan of totaal niet interesant zijn of zinloos. we weten wel dat jij er bent en je hoort er ook zonder al die onnodige topics ook wel bij. |
|
ROFL Ik draai nooit meer Krieg |
|
quote: Haal een typdiploma zou ik zeggen Maar ok slotje het spijt me zo in het vervolg zou ik het niet meer doen Nee serieus SLOTJE sorry |
|
quote: ja ja heel stoer. zo vinden alle zmers je heel troe. |
|
Jij bent niet troe hoor demorgrgrorrn. |
|
quote:nee echt niet? ojee... nou dan gaak maar snel heel veel topics openen misschien gaan jullie me dan wel leuk vinden. en dan krijg ik vrienden en shit heb ik gezegd dat ik troe ben.... |
|
Nee, je bent idd gewoon een poser! |
|
Mijn Dutch Doom Day compilatie cd heb ik nog niet eens 1 keer gedraait volgens mij ... ik haat compilaties ... weet niet zeker meer waarom ik hem heb gekocht ... ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:krijg een infectie aan je ballen ofzo. |
|
Mooi taalgebruik . Gelukkig maak jij nooit topics aan. Enslaved - viking velgi. |
|
quote:dank je! nee ik maak geen topics aan. heb ook weinig zinvols te melden he.. ben een poser snap je. |
|
waarom staat er kast in jou undersign? |
|
quote:mijnes? |
|
yeah |
|
uhm... check mijn site... ofzo... http://www.koelkast.net/ |
|
ah, vandaar ik draai nooit meer Krieg- Destruction Ritual |
|
ik heb vast nog wel een bandje van kinderen voor kinderen wat ik niet meer (zo vaak) draai cd van nevermore draai ik nooit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |