|
Auteur: |
|
|
|
|
Dan ben ik er niet, anders was ik wel even gaan kijken. Touché, pussycat! |
|
Dan ben ik er ook niet, want die avond wordt er vette death metal in een zaaltje tegenover het station van Winschoten gemaakt (o.a. Last Days of Humanity en Sanguinary)!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Je kan 's middags naar Winschoten en dan 's avonds naar het GMC-festival! Heb je een mooi dagje metal in Grun'N!!!!! |
|
Dat zou kunnen, maar aangezien er in Winschoten echte vette metal speelt en dat de bands op het GMC niet zo boeien zal het er wel niet van komen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Pffff....als ik verder niets te zeggen had, had ik niet gepost. Maar omdat ik iets aan te prijzen heb, post ik lekker wel ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Oh zo, soort van het topic een liftje geven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oe, dank voor de lift, zie ik hem weer net op tijd, zal mijn zaterdagavond ook weer gevuld zijn NP: Wizard - The Powergod For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
En hoe was het hier gisteravond? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Eeeej moi! Hoe was t gisteren? |
|
Moi, check het destbetreffende topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=728737 [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 25-05-2003 12:11] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
GMC fest was wel cool, alleen de opkomst was erg laag (meer bandleden met aanhang en organisatoren dan bezoekers in het begin had ik het idee), eerst Chain (beetje oude metallica achtige metal), speelden wel leuk, maar de stemming zat niet bepaald in (en ik had nog last van m'n nek na Wizard twee dagen ervoor). Vervolgens Detrimentum (black), was wederom wel leuk, daarna .Strawl., maar die konden me niet bepaald boeien, een beetje rock achtig, met vrouwelijke zang (beetje skunk anansie achtig), daarna gelukkig Overdrunk, de stemming en het bier zaten er toen inmiddels wel in, en het werd dus toch nog gezellig, fijne feestrock. Als afsluiter Instil (metalcore), en hoewel ik van tevoren hele lage verwachtngen had, heb ik wel zo'n beetje de hele set lang staan headbangen, dus dat viel 100% mee. Al met al was het niet echt een van de succesvollere GMC festen (ze hebben behoorlijk verlies gedraaid gisteravond), maar toch wel leuk. Wat overigens wel een goed initiatief was dat ze deze keer van de spelende bandjes een sampler CDtje verkochten, van elke band 2 nummers en dat voor 1 pleuro, ik hoop dat ze't vaker doen NP: Manowar - I Believe For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ja was een gezellig avondje ondanks de weinige bezoekers! |
|
Het was een mooi feestje gisteren! Uiteindelijk zijn er toch nog zeker 150 man binnen geweest. Check http://www.metalscombined.nl voor foto's! |
|
Leuke sfeer-en bandfoto's! Ik hoop dat mijn foto's ook een beetje zijn gelukt.. |
Index / Concerten |