|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vreemd dat deze supergitarist toch relatief onbekend gebleven is...teveel in studio's rondgehangen zeker, of een laatbloeier. he's a bands' man After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Nou, leuk dat die gozer zo snel kan spelen. Helaas heeft hij nooit ook maar een fatsoenlijke song geschreven (NITRO-Bwweeeeegh wat een zaaddodende muziek)... |
|
MachiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiinnnnguuuuuUUUUUUUUUUUUuuuuuuuun ........ "EDDY" If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
MEGAAAAAAAA! en zou 'hij' dat geschreven hebben denk je? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Ziet er idd wel als een wijf uit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
GODVERDOMME!!! KUT MAN! die gast is snel. John Petrucci Paul Gilbert Chuck Schuldiner allemaal wereld gitaristen. Maar deze clip had ik nog nooit gezien. Ziekelijk snel gewoon. |
|
Wow ik weet niet wat wat me het meest verraste dat jaren 80 kapsel of dat waanzinnige gitaar spel maar zeker Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Aarghhhhhhhhhhhhhh! Wat een engerd!!! En wat een verdomd goede gitarist [Dit bericht is gewijzigd door DarknessAgain op 19-05-2003 16:44] "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
wow |
|
Wat een stel pisnichten zeg !!! Ik dacht dat de bandfoto's van Infernäl Mäjesty erg waren, dit slaat echt alles !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
zal ik eens op jouw pissen, nicht Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik weet niet als je van Black houdt maar anders eens ter vergelijking...en dat zijn pas nichten als je het mij vraagt After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Woensdag 5 november komt Michel Angelo naar de Feedback te Rotterdam om daar een clinic te geven! Hopen dat hij zo tekeer gaat als op die geniale video.. Ik, Wil Schuurman |
|
Hij geeft5 november een clinic voor DEAN guitars bij feedback in Rotterdam, hij zal waarschijnlijk ook zjin tweehalzige DEAN mach gitaar meenemen! |
|
Wow, drieling I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |