IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal Method Vorige pagina
4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 14-05-2003 16:11 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Ok en dan zeggen ze ergens verderop op deze site dat manowar er gay uit ziet Maar gitaar spelen kan hij zekers wel moet ik zeggen. Alleen wel een verdomd lelijke gitaar

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Metal
Usericon van Metal
Posted 14-05-2003 16:44 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Vreemd dat deze supergitarist toch relatief onbekend gebleven is...teveel in studio's rondgehangen zeker, of een laatbloeier.
he's a bands' man

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 14-05-2003 16:57 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Nou, leuk dat die gozer zo snel kan spelen. Helaas heeft hij nooit ook maar een fatsoenlijke song geschreven (NITRO-Bwweeeeegh wat een zaaddodende muziek)...

Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 14-05-2003 17:42 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

MachiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiinnnnguuuuuUUUUUUUUUUUUuuuuuuuun ........ "EDDY"

If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)

Metal
Usericon van Metal
Posted 16-05-2003 16:15 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

MEGAAAAAAAA! en zou 'hij' dat geschreven hebben denk je?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-05-2003 17:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 16:09 schreef Trevoc het volgende:
LOL ik zou zweren dat t een vrouw was, en die 2 meter, is dat met of zonder haar

Ziet er idd wel als een wijf uit

"This one is older than shit, heavier than time!"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-05-2003 17:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hier is trouwens nog een vid van die gast:

http://www.metalmethod.com/audio-video/revisited.wmv

"This one is older than shit, heavier than time!"

Deathrow
FEAR NO BEER
Usericon van Deathrow
Posted 18-05-2003 16:57 by Deathrow Wijzig reactieProfiel van DeathrowQuote dit bericht

GODVERDOMME!!! KUT MAN!
die gast is snel. John Petrucci Paul Gilbert Chuck Schuldiner allemaal wereld gitaristen.
Maar deze clip had ik nog nooit gezien. Ziekelijk snel gewoon.

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 18-05-2003 17:04 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Wow ik weet niet wat wat me het meest verraste dat jaren 80 kapsel of dat waanzinnige gitaar spel maar zeker

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

DarknessAgain
Usericon van DarknessAgain
Posted 19-05-2003 16:40 by DarknessAgain Wijzig reactieProfiel van DarknessAgainQuote dit bericht

Aarghhhhhhhhhhhhhh! Wat een engerd!!! En wat een verdomd goede gitarist

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessAgain op 19-05-2003 16:44]

"Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!"

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-05-2003 16:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

wow

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-05-2003 17:12 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Wat een stel pisnichten zeg !!! Ik dacht dat de bandfoto's van Infernäl Mäjesty erg waren, dit slaat echt alles !!!

BLASTBEATS FOREVER

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-05-2003 18:12 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

zal ik eens op jouw pissen, nicht

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Metal
Usericon van Metal
Posted 20-05-2003 12:33 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 17:12 schreef EvilPietje het volgende:
Wat een stel pisnichten zeg !!! Ik dacht dat de bandfoto's van Infernäl Mäjesty erg waren, dit slaat echt alles !!!

Ik weet niet als je van Black houdt maar anders eens ter vergelijking...en dat zijn pas nichten als je het mij vraagt

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-09-2003 22:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Woensdag 5 november komt Michel Angelo naar de Feedback te Rotterdam om daar een clinic te geven!

Hopen dat hij zo tekeer gaat als op die geniale video..

Ik, Wil Schuurman

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-09-2003 10:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hij geeft5 november een clinic voor DEAN guitars bij feedback in Rotterdam, hij zal waarschijnlijk ook zjin tweehalzige DEAN mach gitaar meenemen!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-09-2003 11:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Wow, drieling

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com