|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zegt het zelf, het gaat over pop. Ze willen metalheads gewoon niet bij hun doelgroep hebben. |
|
Oops Laat maar [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-05-2003 19:14] Bazzio Attacks!!! |
|
Neen, er staat (bijna) nooit iets in over metal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het is een POPblad. POP |
|
quote: Dat valt volgens mij wel mee |
|
quote: D'r is er in ieder geval 1 die het begrijpt The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
af en toe iets over nu-metal, Korn, SOAD etc. niet echt heel boeiend of zo. Maar zoals het al heel veel gezegd is, het is niet gericht op metal publiek. Ik denk eigenlijk dat t voor Alternatief publiek bedoeld is, niet echt voor pop. Spear Britney zal er niet in staan of zo. |
|
jongens met wijde broeken en met alle Kane CD's gekopieerd dus. |
|
POP dus. |
|
quote: ? [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 14-05-2003 19:35] |
|
Who cares? Oor = POP. |
|
quote: een biertje voor degene die dit snapt! |
|
quote: Nou daar ik op |
|
Nee, ze schrijven niet genoeg over metal, want... (vul zelf maar aan) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik word een beetje moe van je gekakel. Heb je het blad uberhaubt wel is gelezen? En luister je metal? Dan neem ik aan dat je net zoveel connectie ziet als ik (en de rest van de ZM-ers) NIET OF NAUWELIJKS! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Man maak je niet zo druk, its a joke, haal het wel weg goed. |
|
Ik lees de OOR alleen in kiosken. op zich een mooi opgezet blad, alleen jammer dat er veels te weinig metal in staat. om de vraag dus te beantworden: nee. |
|
neen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vind de OOr sowieso geen aantrekkelijk blad om te lezen, die hele layout staat me niet aan. |
|
Nooit genoeg, duhhhh. Wat verwacht je anders? Ik hou 't toch op de Rock Tribune |
|
Nee, helaasch.. |
|
Tja de oor, zo'n blad wat zelfs op school ligt (dan is het meestal niks voor de niet standaard jeugd). Nee ik blijf trui aan de Aarschok (Hebben de mensen het interview met Linkin Park gelezen En in de Aarschok vond ik gewoon nog een artikel over Melechesch !!!! (man wat zijn die smileys leuk en compleet overbodig :D) HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
Nee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja, alhoewel ik betwijfel of dat "interview" ook echt heeft plaatsgevonden, maar het is wel leuk om te lezen hoe Linkin Park van het begin tot het einde wordt afgezeken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het is gewoon totaal geen metalblad, en das oke, ik zou ook nooit het oor kopen voor een intervieuw met een band. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |