IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vinden jullie dat 't blad Oor genoeg over Metal schrijft? Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 19:11 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Vind het een prima blad voor popliefhebbers, zo zou Aardschok of Headache ook moeten zijn
Goede reviews en interviews, maar helaas te weinig Metal. Meningen hierover!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2003 19:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Je zegt het zelf, het gaat over pop.
Ze willen metalheads gewoon niet bij hun doelgroep hebben.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 19:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Oops Laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-05-2003 19:14]

Bazzio Attacks!!!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 19:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Neen, er staat (bijna) nooit iets in over metal.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-05-2003 19:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is een POPblad.
POP

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 19:15 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:13 schreef Slechtheid het volgende:
Je zegt het zelf, het gaat over pop.
Ze willen metalheads gewoon niet bij hun doelgroep hebben.

Dat valt volgens mij wel mee

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-05-2003 19:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:14 schreef aerodis het volgende:
het is een POPblad.
POP

D'r is er in ieder geval 1 die het begrijpt

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 14-05-2003 19:18 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

af en toe iets over nu-metal, Korn, SOAD etc. niet echt heel boeiend of zo. Maar zoals het al heel veel gezegd is, het is niet gericht op metal publiek. Ik denk eigenlijk dat t voor Alternatief publiek bedoeld is, niet echt voor pop. Spear Britney zal er niet in staan of zo.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-05-2003 19:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jongens met wijde broeken en met alle Kane CD's gekopieerd dus.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2003 19:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

POP dus.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 19:20 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:16 schreef No Nonsense het volgende:
D'r is er in ieder geval 1 die het begrijpt

?

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 14-05-2003 19:35]

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 14-05-2003 19:21 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Who cares? Oor = POP.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-05-2003 19:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:20 schreef Heer Krieg het volgende:
En dat ben jij niet in ieder geval, pop kun je in de winkel kopen nieuw en tweede hands Intertoys een idee

een biertje voor degene die dit snapt!

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 19:24 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:22 schreef aerodis het volgende:
een biertje voor degene die dit snapt!

Nou daar ik op

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-05-2003 19:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Nee, ze schrijven niet genoeg over metal, want... (vul zelf maar aan)

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-05-2003 19:33 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:20 schreef Heer Krieg het volgende:
En dat ben jij niet in ieder geval, pop kun je in de winkel kopen nieuw en tweede hands Intertoys een idee

Ik word een beetje moe van je gekakel. Heb je het blad uberhaubt wel is gelezen? En luister je metal? Dan neem ik aan dat je net zoveel connectie ziet als ik (en de rest van de ZM-ers)

NIET OF NAUWELIJKS!

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 19:34 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:33 schreef No Nonsense het volgende:
Ik word een beetje moe van je gekakel. Heb je het blad uberhaubt wel is gelezen? En luister je metal? Dan neem ik aan dat je net zoveel connectie ziet als ik (en de rest van de ZM-ers)

NIET OF NAUWELIJKS!

Man maak je niet zo druk, its a joke, haal het wel weg goed.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2003 20:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik lees de OOR alleen in kiosken. op zich een mooi opgezet blad, alleen jammer dat er veels te weinig metal in staat. om de vraag dus te beantworden: nee.

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-05-2003 22:25 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

neen

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2003 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik vind de OOr sowieso geen aantrekkelijk blad om te lezen, die hele layout staat me niet aan.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 14-05-2003 23:59 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nooit genoeg, duhhhh. Wat verwacht je anders? Ik hou 't toch op de Rock Tribune

Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 0:00 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

Nee, helaasch..

schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 15-05-2003 15:05 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

Tja de oor, zo'n blad wat zelfs op school ligt (dan is het meestal niks voor de niet standaard jeugd). Nee ik blijf trui aan de Aarschok (Hebben de mensen het interview met Linkin Park gelezen
En in de Aarschok vond ik gewoon nog een artikel over Melechesch !!!!

(man wat zijn die smileys leuk en compleet overbodig :D)

HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2003 15:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nee.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-05-2003 15:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 15:05 schreef schaap het volgende:
(...)
(Hebben de mensen het interview met Linkin Park gelezen
(...)

Ja, alhoewel ik betwijfel of dat "interview" ook echt heeft plaatsgevonden, maar het is wel leuk om te lezen hoe Linkin Park van het begin tot het einde wordt afgezeken...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-05-2003 15:39 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Het is gewoon totaal geen metalblad, en das oke, ik zou ook nooit het oor kopen voor een intervieuw met een band.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com