|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
NEEEEEEEE nou zal ik ze nooit live zien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
was een gerucht toch? No meat is sweater |
|
Denk nie dat dat waar is, al zal dit jammer zijn voor de die-hards |
|
Hmm. Scheelt dat de laatste cd toch een van de minste was. Ik miste daar al iets... Desalnietemin jammer. Ik ga zo die geweldige DVD met alle 3 de homevideo's nog maar eens kijken. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik hoop t niet zeg! Maar ik weet wel dat vinnie en dime samen in een andere band spelen. Dat zal ook zeker niet verkeerd klinken. Vinnie roelt!!! |
|
Ja is eigenlijk al jaren een publiek geheim dat ze eigenlijk uit alkaar liggen. Phil heeft veel problemen met Dime en Vinnie, jammer idd want de laatste plaat was weer ouderwets lekker! Ik vind al hun platen wel de moeite waard zelfs de oude pre cowboys albums! |
|
Dit gerucht is echt vaak verspreid. Ik weet nu niet meer wat we moeten geloven. Wat ik wist/dacht is dat ze momenteel in de studio zitten... |
|
hhmm haha nou verteld iedereen wat anders maar niemand weet wat echt waar is.... Ik dacht dat ze de komende tijd niet meer zouden gaan touren omdat ze aan het kloten waren in andere bands.... maar ik dacht dat ze nog wel terug zouden komen. Maarja wat is het nou dan ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: ja, vooral "projects in the jungle". die zouden ze best eens opnieuw uit mogen brengen. |
|
quote: Ik zou er niet op rekenen, ze behoren officieel niet eens tot de Pantera discografie. |
|
Volgens de frontpage is het echt gedaan: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1318.html |
|
en volgens de pantera site ook Hier het artikel: quote: bron: http://www-personal.engin.umich.edu/~alfieii/pantera/news.htm wow!! vage link!! direct vanaf de pantera-site.. |
|
Denk wel dat het waar is overigens, ik hoorde al eerder zoiets "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Als het op de OFFICIËLE PANTERA WEBSITE staat kan je er vanuit gaan dat het waar is ja |
|
Waar kun je die Pantera dvd het goedkoopst krijgen en voor hoeveel dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
pantera is niet meer? damn zonde ... vond het zeker een goeie band, maar wel met de echte goeie nummers achter in hun discografie, maar die nieuwe shit was ook wel te eten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Die oude platen zijn nog heel spaarzaam te krijgen op reborn classics label! Metal magic met Shok Paris op 1 CD I am The NIght en Projects in the Jungle op 1 CD en Power Metal (eerste met Phil anselmo op zang!) en Villain op 1 CD! Ik heb ze gelukkig best gave CD's alleen op power metal na niet echt veel met cowboys from hell te maken meer een kruising tussen Judas Priest/stevige Def leppard en KISS. Die DVD is super gewoon kopen, er staat 4,5 uur shit op dan is 30 EUROtjes toch niet teveel! |
|
[edit] sorry voor de schopomhoog, ik vond deze echter te grappig[/edit] http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/panty/ [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-06-2003 11:19] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En wie wist er nog niet dat ze gestart waren als Glam-rock band eh? tsssssssss...slap die site: wat maakt dat nu uit? *niet helemaal waar van die glam, zo blijkt dus* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-06-2003 12:17] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: iedereen wist het...maar deze site bracht het gewoon grappig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Damn... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
h [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 27-06-2003 12:00] |
|
HAHAH, nee ze zijn niet begonnen als Glam band hoe komt het dat iedereen dat denkt, was eche wel metal, maar ja wel echte 80's metal a la Judas Priest, Def Leppard etc. Maar Glam daar versta ik toch nog wat anders onder, maar die kapsels en pakken is wel lache natuurlijk, maar over 10 jaar lacht iedereen ook zo over de huidige nu metal outfits! ik vind die oude platen echt wel de moeite waard! |
|
quote: idd Ik heb nog de originele Power Metal ergens liggen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
serieus? Op LP of Cd? op metal magic records? die wil je zeker niet verkopen? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |