|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe Helloween schijnt een erg thrashy plaatje te zijn.Wie weet meer? |
|
issie neit, is wel een degelijke, edioch braaf gezongen (as usual in feite) Helloween plaat, te vergelijken met een hardere Time Of The Oath en Master Of The Rings, hij gaat goed vooruit, vooral het eerste nr (just a little sign) beukt als de beesten maar Thrashy? not at all... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Das nou jammer ik had al veel hoop. |
|
Ik vind de nieuwe Helloween wel gaaf. Zit weer veel happymetal nummers maar ook een 2tal die terugdenken aan Walls of Jericho enzo. Ik heb de promo al gedownload maar gaat hem zeker kopen als ie uit is .. Helloween rulez! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
thrashy nou nee niet echt!! maar de cd is wel erg gaaf!! vooral het drum werk vin ik super strak! |
|
Nou dan zal ik maar gewoon openminded luisteren,wat ik toch wel doe,maar hoorde allemaal geruchten.Ben erg benieuwd naar wat het wordt met de nieuwe bandleden. |
|
quote:ie is al een tijke uit odtss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: odtss??? wasda ? de single was al uit maar het album nog niet toch? nou ja .. heeft geen haast, ik heb de promo. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
niet thrashy, wel lekker uptempo en happy en retegoed! no text supplied |
|
binnenkort ff de Treasure chest halen, heb nog veel Helloween in te halen |
|
Ik las laatst in een interview met weikath (in Aardschok) dat ie The Dark Ride een niet-Helloween album vond, dat ze eigenlijk nooit hadden moeten maken. Waar de neuk gaat dat over? Ik vond the Dark ride best te pruimen als Helloween?! Murder in the front row....... |
|
quote: Ik kan er me niks bij voorstellen. Ik denk dat het meest "thrashy"helloweenmateriaal hun debuut mini en "Walls of jericho" zijn. De rest is toch van die la-la-la metal. Als je echte goede duiste thrash wil horen kan ik je met klem Kreator's "Pleasure to kill" aanraden. |
|
quote: Ik vind het ook wel een goed album, maar het is natuurlijk best wel afwijkend t.o.v. andere Helloween albums. En ze hadden ook wat interne strubbelingen waardoor Uli Kusch en Roland Grapow zijn vertrokken. En die 2 hebben met Masterplan een wereldalbum gemaakt dat Weikath niet zo gauw zal kunnen evenaren. no text supplied |
|
Won´t stop being crazy... Helloween heerscht, Rabbit Don´t Come Easy vind ik beter dan The Dark Ride, maar ik snap niet dat men (o.a. de band zelf) The Dark Ride zo´n slechte cd vinden!!! Aan de andere kant is het alleen een voordeel voor mij, aangezien ik The Dark Ride voor slechts 13 euro heb aangeschaft!!! Ze komen in Podium/Hardenberg by the way, 21 oktober!!! heeerssschh |
|
Ja,haha,hun volgende schijn een black metal plaat te worden spelfout weggehaald... |
|
een black metal plaat??? Serieus??? Beterrrrrrrrr!!! |
|
quote: *diepe zucht* spelfout weggehaald... |
|
diepe zucht??? Did I say something wrong? |
|
quote: Ik weet niet sinds wanneer jij de borst van je moeder hebt verlaten,maar helloween en black metal??Dacht je nou echt dat ik serieus was?? spelfout weggehaald... |
|
wil je me niet zo pesten!!! snif... |
|
Vin er geen fuck aan, catraten gebral en eeuwige dubbelebeesdrums....... Die ouwe platen waren nog wel te verteren, heb het zelfs een tijdje goed gevonden kan het nu niet echt meer aanhoren.... geef me dan Maiden maar ofzo of nog beter Priest! |
|
Yep! Halloween! is! geen! zak! aan! |
|
quote: I feel sorry for you |
|
quote: Praat Nederlandsch |
|
quote: Klopt, Helloween is daarentegen een erg gave band! no text supplied |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |