|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er hier nog mensen die vanacht naar de maansverduistering gaan kijken? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoe laat is dat ? BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik niet |
|
begint rond 03.00 (hoorde ik op het nieuws) |
|
vast wel. geen geld = geen leven dus ik zit thuis met een pilsje. als ik 't onthoudt kijk ik wel ff hoe laat? |
|
quote: MMh, k moet er om 5u15 weer uit, zal nog wel zien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Als het goed is begint de verduistering vannacht om een uur of 4 en om 5.15 zou de maan geheel in de schaduw van de aarde moeten zijn gekomen. Tussen 05.45 en 05.50 uur is de maan totaal verduisterd. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Tegen die tijd word het ook wel weer een keer licht. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Precies, Om 05.44 uur komt de zon op terwijl de maan dan nog net boven de horizon staat. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Wow, dan zit ik net in de auto, misschien lukt het dus nog wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ga het aan de binnenkant van mn ogen bekijken denk ik. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kan je dat niet ergens downloaden. Bazzio Attacks!!! |
|
Zoals bij elke verduistering is het natuurlijk net bewolkt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Daar ziet het wel naar uit ja. Bazzio Attacks!!! |
|
ga het wel kijken denk ik, ligt aan het weer "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
jezus wat een onzin.. tegen de tijd dat dat ding eindelijk verduisterd was, was het al licht.. |
|
quote: idd, de zon in mn ogen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik heb em ook gemist, schrok opeens wakker van mn wekker die schijnbaar al 10 minuten stond te loeien Je moeder. |
|
shit was dat vannacht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb het ook gemist, wist niet dat het was |
|
was toch echt niet van plan om daar de wekker voor te zetten. heb het gezien op het journaal, lijkt me voldoende. en zo zeldzaam is het niet. Oud Vuil. |
|
mm ik wist niet eens dat het kwam maarjah evengoed... ik was al wel wakker denk ik slaap slecht .. maar ik ga niet een zonsverduistering bewonderen als ik ook gewoon een goede film ofzo kan bewonderen |
|
het was een maansverduistering |
|
Oud Vuil. |
|
Ik voelde me nét niet kansloos genoeg om zo vroeg op te staan op mijn vrijdagochtend. Nét niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |