![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hmmm...interessant. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Nou..... Vertel eens, wat is de bedoeling van dit topic?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
quote: Weet je, dat vermoeden had ik nu ook ![]() Edit: maar wat dit nu in "heavy metal" te zoeken heeft? [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 15-05-2003 15:28] I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Hij staat iig wel terecht in het Heavy Metal forum. Schapenneuken ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
En hoe kom jij eigenlijk aan die informatie? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
jeuh! ![]() ![]() |
|
uhhh.. ![]() |
|
vlgs mij neuk je gewoon zelf schapen, vandaar dat je dit totaal onzinnige topic opent. In de hoop dat er nog meer van die vage personen zijn ![]() " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
quote: Vreemd topic. Als ze trouwens kaplaarzen erbij gaan kopen wordt het nog verdachter. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Even ter ondersteuning. www.tmf.nl SLOTJE! ...volgens mij hebben we vandoen met 'Krieg' in vrouwelijke vorm ofzo. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Shit, je hebt me door! ![]() ![]() |
|
quote: Uh, vaag ![]() ![]() |
|
Je bent weer lekker bezig!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Dit gesprek kunnen jullie vast wel in het lultopic voortzetten he? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=743736 Enneh.. het was ECHT een verjaardagscadeau ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |