|
Auteur: |
|
|
om heel eerlijk te zijn: wat een klotenaam, als de muziek net zo klote is moeten jullie wel heel slecht zijn om heel eerlijk te zijn dus Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik vind dat een erg mooie naam. Maar goed, dat wist u al. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik denk dat mensen eerst op de muziek afgaan ,als ze dat horen dan de naam ook goed gaan vinden als de muziek goed is .(Misschien zou je de muziek kunnen laten horen via Mp3.) |
|
Ik vind dat de naam zuigt. Over de band kan ik nog niets zeggen, heb nog niets gehoord! [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 17-09-2001 9:07] Heads I win, tails you lose |
|
Gaan jullie ook in het duits zingen? Als ik dit lees denk ik meteen: Rammstein goes Black Metal. Als dit is wat jullie willen maken, zeg ik toppie. Maken jullie daarintegen Black Engelstalige Metal, zou ik nog een avondje gaan pilsen en een nieuwe naam bedenken. Mad Maikie |
|
Is het SM-metal ?? Met lekkere latex babes op het podium ?? |
|
quote:Hehe Iemand die em snapt ;-) Niet iedereen in de band heeft een metalachetrgrond, en we willen ook geen standaardmetal gaan maken. De naam moest dus ook geen echt bepaalde uitstraling hebben, alleen dan dat sm-gedeelte. By the way, we zoeken nog kooidanseressen/podiumslaafjes |
|
Als je podiumslaafje bent, sta je dan dicht bij de kooidanseressen? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Podiumslavinnetjes en kooidanseresjes staan allemaal dicht bij mij in de buurt ... |
|
De Nederlandse equivalent van Umbra et Imago Jenje? |
|
We gaan begionnen met covers spelen (paradise lost - as i die, black sabbath - iron man, rammstein - tier) en later gaan we eigen nummers spelen. We willen eigenlijk een vorm van doom/gothic metal gaan spelen maar met invloeden van alle kanten (onze drumster is bijv ook drumster in een chemical beats band) |
|
quote: Hmm, nevermind dan Just joking [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 21-09-2001 7:41] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Mag ik dan ook een keertje kooidanseresje zijn? Heb ik nog niet eerder gedaan, en lijkt me wel een leuke ervaring.. the only pleasure is pain |
|
quote: mij ook! |
|
quote:Cool ... doen jullie dan ook sexy latex kleding aan ? |
|
quote: Tuurlijk the only pleasure is pain |
|
wel lange naam maar inprincipe is da niet zo erg. maar waarom covers???? gewoon met eigenwerk beginnen joh, dan maar wat langer oefenen. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Eerst op auditie Maar we zijn niet zo kieskeurig hoor ! |
Index / Heavy Metal |