|
Auteur: |
|
|
Date Place Venue Other bands 23-05-2003 Apeldoorn Gigant God Dethroned 31-05-2003 Enschede Atak ALTAR-Native 06-06-2003 Groningen Vera God Dethroned 13-06-2003 Zaandam De Kade Nile 28-06-2003 Haarlem Patronaat Six Feet Under 29-06-2003 Zwolle Hedon Six Feet Under 06-07-2003 Arnhem Willemeen Six Feet Under 26-07-2003 Steenwijk De Buze Stonehenge Festival Het was i.d.d nogal vroeg. I.N.R.I gigs dus! www.move.to/inri [Dit bericht is gewijzigd door raven op 16-05-2003 19:11] |
|
uhmz, nogal verwarrend, ik neem aan dat het verschillende tours zijn?? Je moeder. |
|
lekker duidelijke op de vroege morgen |
|
wuust robuust |
|
Helaasch niet bij mij in de buurt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah kzie 't al. Is iemand van INRI. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
6 juni in Vera!!! Daar ga ik zijn!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
He godver, dus Cremation speelt niet in de willemeen met Six feet under Nou dan ga ik ook niet, dat God dethroned kan me een reet roesten |
|
hmm de nile tour was al bekend, dus ze spelen met deze lineup en SFU is zeker de headliner "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Indoctrination en ik zullen iig in de Patronaat zijn 28 juni Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Het is wel net twee dagen na Arrow Classic Rock, maar heel misschien ben ik er wel bij in Zwolle. |
|
gaaf nile samen met sfu ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: nou hiep hiep hoera, naja voordeel is dat sfu als laatste speelt waarschijnlijk :D Hoef je dat ook niet aan te zien "This one is older than shit, heavier than time!" |
Index / Concerten |