![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Kijk dat is nog eens in de buurt If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote: Ja, op een paar honderd meter afstand ![]() ![]() |
|
quote: Hoe gaat het eigenlijk met Rockefellar tegenwoordig? Ben er al in eeuwen niet meer geweest.. nadat het half jaren negentig ineens erg snel bergafwaarts ging met de tent.. wordt er tegenwoordig weer hardrock gedraaid of is bovenstaand concert een uitzondering? ![]() |
|
klinkt goed, denk da'k er wel ben. rockefeller heeft volgens mij nog steeds een slechte naam. zelf ben ik er nog nooit geweest, maar de verhalen van mijn bandleden zijn niet al te vrolijk. we zullen zien. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ach... ik kwam er altijd met Rajackar toen er nog metal gedraaid werd, er happy hours waren en vliegtuigstoelen waar je in weg kon zakken .. met ertegenover Sidewalk (coffeeshop) en ernaast Passantje (snackbar) was het voor een 16 jarige goed vertoeven ![]() ![]() |
|
Nou er is nog steeds geen fuk aan in de rukkefukker, maar tijdens zo een metal avond (uitzondering) is het bere bere bere gezellig!!! de vorige keer in iedergeval wel!! oja soms is het op zaterdag middag ook wel leuk daar dan heeft nout bardienst en dan word er wat oude heavy-metal gedraaid. ![]() |
|
quote: Nout !?? Sick.. dus die werkt er nog steeds... en past nog steeds door de deur... ![]() |
|
nout bardienst??? dat is toch die ietwat gezette jong oudere? is dat verstandig, nout achter de bar? Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ach.. hij was altijd wel cool.. ![]() |
|
quote: Richard Nout is gewoon een supertoffe gozer... ![]() |
|
jaja, ik bedoelde, dat de tap dan continu letterlijk en figuurlijk bezet is. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Haha !! Leuk Peter, ik ga er ook zijn. Ik ken die andere twee bandjes niet. Is dat ook wat ?! Rockefeller is inderdaad niet meer de oude, maar als er weer eens metal is zie je iedereen weer uit de tijd dat wel gezellig was. CD WARCHITECT "A Sea of Red" out now!, te bestellen via http://www.slagwerkwereld.com/shop/index3_nl.php ![]() |
|
oke, morgen is het weer zover, kom alstublieft allemaal en wees zo luidruchtig mogelijk!!!!!! ![]() |
|
ok i'll be there i think so ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
Was best te doen gister, ik heb alleen iedereen uit ede gemist...stelletje lamzakken ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |