|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Exodus - strike of the beast! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nargaroth - Geliebte des regens riffs. Simpel, maar heel effectief |
|
Watain - Devil's Blood ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ondskapt riffs... damn hoe goed Je moeder. |
|
High on Fire, de outro riff van Cometh Down Hessian..... oeh! En eigenlijk elke riff die Matt Pike speelt....de Tony Iommi van deze tijd. |
|
Destruction-The final curtain |
|
Riffs? Hmm, ...And Justice For All van Metallica is wel het ultieme riff album denk ik... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
pantera - walk |
|
De begin riff in Isa van Enslaved |
|
Vio-lence: Bodies on Bodies Exodus: Open Season Heathen: Pray For Death Nasty Savage: You Snooze, You Lose Savage Grace: Master Of Disguise Holy Terror: Guardians of the Netherworld (het lange outro) |
|
Heel Trample The Weak, Hurdle The Dead van Skinless zit bomvol megavette strakke riffs |
|
quote:+ die geweldige riff in Fusion of Sense and Earth Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tornado Of Souls natuurlijk Ik ben met iets voor school bezig, dus het volledige lijstje komt nog wel een keer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind de riff die na het rustig stuk van Blackwater Park van Opeth komt echt te ziek gewoon En een heleboel dingen die hier al gezegd zijn. oh.. de eerste cd van Dream Theater zonder Labrie heeft ook vette riffs [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 29-10-2007 19:53] You're running in circles |
|
quote: DAT is echt geweldig inderdaad. Ik tel elke keer net precies verkeerd Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Deftones - When Girls Telephone Boys, 0:45 DOOEENK |
|
Vreemd genoeg staan er op de nieuwe dream Theater een paar erg vette riffs. Maar natuurlijk niet zo vet als Megadeth - Rattlehead |
|
veel van de tot nu toegenoemde riffs zijn VET maar deze zijn nog VETTER (en je kun nagenoeg alle riffs in deze nummers uitkiezen) SOD - March of the SOD Metallica - Fight fire with fire celtic frost - procreation of the wicked - into the crypts of rays Hellhamer - Triump of death ANthrax - AIR - medusa - aftershok Exodus - strike of the beast - choose your weapons SLayer - Kill again - dittohead bathory - heel blood, fire death [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-10-2007 9:15] |
|
Hate Eternal - king of al kings Decapitated - Winds of Creation Meshuggah - alles wel;p |
|
De mitrailleursalvos van meneer Cazares. mvg wk10 |
|
Om er even 3 te noemen.. Dying Fetus - Judgement Day Dying Fetus - Fuck the weak Cannibal Corpse - The Bleeding |
|
Opeth - Master's Apprentices (1e riff) Opeth - Deliverance (Laatste stuk.. Zalig!) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zo'n beetje de hele eerste plaat van The Haunted. En een heel erg intense opgefokte brute riff: Die snelle in met dubbel bass in Suicide Machine van Death met de text "When it comes to living, no one seems to care. But when it comes to wanting out, those with power..." |
|
De mainriff van "Water is not enough" van Neurosis, kippevel. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |