|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik wil wel hoor... signature |
|
Net even "Catch without Arms" geluisterd in de cd-zaak en ik heb hem gelijk maar gekocht. Typisch van die muziek waar ze mij midden in de nacht voor wakker mogen maken. "El Cielo" hadden ze niet meer, maar die wordt besteld, dus volgende week even luisteren". Ik vroeg me alleen af waarom Dredg in de metalbak stond... no text supplied |
|
Geen idee. Is gewoon een rock-band. Maar wel een hele goeie! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Same Ol' Road van El Cielo is echt een geweldig nummer! Eerste keer dat ik 'm hoorde was in de auto op de snelweg, 's nachts en keiharde bliksem. Heersch! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Kerel, heb je nu eindelijk geluisterd?! Ik zei het toch? El Ceilo is trouwens minstens zo goed en een stuk avontuurlijker. Hun eerste plaat ("Leitmotif") is een tikkie rauwer, maar ik vond 'm persoonlijk veel minder imponerend; draai 'm eigenlijk nooit. Ow en bij Sounds hiero in Stilburg ligt Dredg zover ik weet trouwens (terecht) niet in de metalbak. Nu nog hopen dat ze aan de Werchter line-up worden toegevoegd. Voor pinkpop en rock-am-ring/rock-im-park zijn ze al bevestigd. |
|
quote: wel gave site zeg |
|
Ik vind Drudkh beter eerlijk gezegd |
|
Nou en lul? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hej, het is nog altijd Killburg he. Erg gaaf dat ik ze nog eens op Pinkpop kan gaan bewonderen. |
|
Nieuwe cd is al een tijdje uit. The Pariah, The Parrot, The Delusion. Zo op het eerste gehoor klinkt het goed. 20 oktober in de Melkweg te zien. |
|
pfff... nieuwe plaat is echt luizig jaren 80 poprock van de sufste soort. Bagger. echt belachelijk dom soms, 0,0 diepgang. Amerikaanse Britpop van de laagste plank signature |
|
+1 idd. Vorige plaat ging nog wel, maar ik haak nu toch echt af. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb er nog nooit wat van op plaat gecheckt maar ga het morgen in de melkweg checken. Ben benieuwd. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |