IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dredg Vorige pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-02-2006 21:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2006 18:29 schreef Hypnos het volgende:
grmbl... vind toch te poppy hoor. Wat moet ik hier goed aan vinden?
Je moet niks jongen.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2006 21:40 schreef NecRobert het volgende:
Je moet niks jongen.

ik wil wel hoor...

signature

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 28-04-2006 15:11 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Net even "Catch without Arms" geluisterd in de cd-zaak en ik heb hem gelijk maar gekocht. Typisch van die muziek waar ze mij midden in de nacht voor wakker mogen maken. "El Cielo" hadden ze niet meer, maar die wordt besteld, dus volgende week even luisteren". Ik vroeg me alleen af waarom Dredg in de metalbak stond...

no text supplied

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-04-2006 15:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Geen idee. Is gewoon een rock-band. Maar wel een hele goeie!

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 29-04-2006 13:29 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Same Ol' Road van El Cielo is echt een geweldig nummer!

Eerste keer dat ik 'm hoorde was in de auto op de snelweg, 's nachts en keiharde bliksem. Heersch!

Inter faeces et urinam nascimur

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 30-04-2006 17:35 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 15:11 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Net even "Catch without Arms" geluisterd in de cd-zaak en ik heb hem gelijk maar gekocht. Typisch van die muziek waar ze mij midden in de nacht voor wakker mogen maken. "El Cielo" hadden ze niet meer, maar die wordt besteld, dus volgende week even luisteren". Ik vroeg me alleen af waarom Dredg in de metalbak stond...

Kerel, heb je nu eindelijk geluisterd?! Ik zei het toch? El Ceilo is trouwens minstens zo goed en een stuk avontuurlijker. Hun eerste plaat ("Leitmotif") is een tikkie rauwer, maar ik vond 'm persoonlijk veel minder imponerend; draai 'm eigenlijk nooit.

Ow en bij Sounds hiero in Stilburg ligt Dredg zover ik weet trouwens (terecht) niet in de metalbak.

Nu nog hopen dat ze aan de Werchter line-up worden toegevoegd. Voor pinkpop en rock-am-ring/rock-im-park zijn ze al bevestigd.

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 30-04-2006 17:59 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 11:36 schreef rvanderholst het volgende:
Ja deze band is niet mis!

Kijk eens op www.dredg.com

geflipte site dat wel maar de muziek heerscht! wat een schitterende stem heeft de gast!

wel gave site zeg

Ulvhednar
Usericon van Ulvhednar
Posted 01-05-2006 21:00 by Ulvhednar Wijzig reactieProfiel van UlvhednarQuote dit bericht

Ik vind Drudkh beter eerlijk gezegd

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-05-2006 21:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Nou en lul?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2006 11:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2006 17:35 schreef Melk is Goed het volgende:
Kerel, heb je nu eindelijk geluisterd?! Ik zei het toch? El Ceilo is trouwens minstens zo goed en een stuk avontuurlijker. Hun eerste plaat ("Leitmotif") is een tikkie rauwer, maar ik vond 'm persoonlijk veel minder imponerend; draai 'm eigenlijk nooit.

Ow en bij Sounds hiero in Stilburg ligt Dredg zover ik weet trouwens (terecht) niet in de metalbak.

Nu nog hopen dat ze aan de Werchter line-up worden toegevoegd. Voor pinkpop en rock-am-ring/rock-im-park zijn ze al bevestigd.

Hej, het is nog altijd Killburg he.

Erg gaaf dat ik ze nog eens op Pinkpop kan gaan bewonderen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 04-10-2009 11:38 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Nieuwe cd is al een tijdje uit. The Pariah, The Parrot, The Delusion. Zo op het eerste gehoor klinkt het goed. 20 oktober in de Melkweg te zien.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2011 18:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfff... nieuwe plaat is echt luizig

jaren 80 poprock van de sufste soort. Bagger.
echt belachelijk dom soms, 0,0 diepgang.
Amerikaanse Britpop van de laagste plank

signature

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-06-2011 8:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+1 idd. Vorige plaat ging nog wel, maar ik haak nu toch echt af.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 13-06-2011 11:53 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Heb er nog nooit wat van op plaat gecheckt maar ga het morgen in de melkweg checken. Ben benieuwd.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com