|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, nog even contributie betalen daar dan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
enigste die ik ken the embodiment |
|
wat voor stijl zijn de bands? allen death zeker |
|
As it burns had ik al eens gezien in de Metropool dacht ik. Black/Death dacht ik. Met een alcoholistische zanger Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja die band is wel cool ja heb ik ook wel eens wat van gehoord. De rest zegt me helemaal niets |
|
quote: Ik ken alleen Instinct, de bassist daarvan, speelt met mij in Vintage... |
|
Zo The Embodiment heeft gewonnen. Maar ik zeg: dankzij de extreeeem vette drummer. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wie had er anders moeten winnen? As It Burns? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Black Nicht? POWEEEEER METAAAAAAAAAAL!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik zat dus mooi in de trein van Den Haag naar Enschede |
|
wat deed je in Den Haag? Als er hier metal is? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Het was wel gaaf . Met als terechte winnaar the Embodiment. Alleen waar bleef de standaard death metal |
|
de goede death metal was abusievelijk al in elke voorronde eruit gekinkkerd |
|
Cool dat The Embodiment gewonnen heeft, lekkere band, Instinct was ook tof .. dat waren de grootste kanshebbers vond ik |
|
ik ben heel blij da'k het gemist heb. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Instinct uit Roosendaal? Dat is echt drie keer niks vind ik. hadden ook een clip bij wet en wild en die was ook drie keer niks. maar mogelijk zijn ze drastisch van stijl veranderd???? |
|
Dat weet ik niet, was lekker machinehead/pantera achtige metal, publiek vond het ook super, vette pit |
|
quote: wij zijn ook blij dat jij het gemist hebt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik ben erg blij dat je zo blij bent dat ik blij ben dat ik het gemist heb. Dit slaat nergens op. |
|
daar ben ik blij om mörke Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Aangezien de laatste trein om +/- 23:00 uur vertrok, heb ik Instinct en Seizure gemist. Hoe was Seizure eigenlijk (behalve dat Leo er niet bij was)? Touché, pussycat! |
|
quote: technische death metal ofzo ... echt jammer, totaal niks bijzonders en ik ergerde me dood aan die zanger die als een ADHD-gast over het podium sprong ... echt een band van 13 in een dozijn. oh en hij was een handschoen kwijt ... in plaats van dat ie die andere nou ook thuis laat... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vond ze nog al raar ja ... was vorig jaar ook niet tevreden met juryuitslag |
|
quote: Michael Jackson in een technische death metal band... |
|
quote:Ik vroeg eigenlijk niet wat het was, maar hoe. Aangezien ze uit Groningen komen, ken ik ze erg goed. En ik vind ze ook erg goed trouwens, vooral ook hun presentatie, waar vele anderen blijkbaar nogal over vallen. Maareh, 13 in een dozijn? Echt technisch vind ik ze ook niet. Ze hebben uitstekende techniek, maar de muziek is toch vrij direct. Enneh, die ene handschoen was ie niet kwijt. Hij droeg er met opzet maar één. Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |