|
Auteur: |
|
|
op de hele poster wel 2 biertjes, nou nou |
|
quote: ja ammar, magere score Maar hij is wel cool geworden [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 17-05-2003 17:32] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ziet er goed uit kerel wuust robuust |
|
quote: Zeker ziet het er wel goed uit, maar die vlag klopt niet. Er zit door die "bocht" erin een veel te grote afstand tussen bepaalde letters. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat van die kronkel in de vlag viel mij ook op... Ik vind het verder wel een mooi ding, alleen vind ik hem verdomde vrolijk. Komt door de kleuren. Mag naar mijn idee wel wat duisterder. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
het lijkt een beetje alsof het de voorkant van de large had kunnen zijn. |
|
quote: Ja idd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Idd, daar vind ik hem ook erg op lijken blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Wel mooi getekent, maar idd, de kleuren zijn beetje te fel, waardoor het er vrolijk uitziet, neem donkerde kleuren |
|
Het is 'beer' metal, dat moet toch redelijk vrolijk zijn? Ik vind 'm geslaagd! |
|
quote:Inderdaad, kijk maar naar Tankard changed to 'ouwe' |
|
quote: kijk, iemand begrijpt het! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Grappig gedaan. |
|
Hee, bedankt voor de reacties! Dat het op een voorkant van de large lijkt, vind ik een compliment! Ik vind die tekenaar erug goed namelijk. De kleuren zijn idd wat fel, dat gaat goed samen met Beermetal haha ... en denk wel .. als je al die thrashmetal cd's naast elkaar legt (meestal met grauwe tekeningen) dan zal deze wel opvallen .. haha! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Cool Amar afdrukken in kleur op A1 en ik lijst hem in in mijn kamer! Hij is echt mooi geworden nou het nummer nog eesn afmaken zodat we eindelijk "alcoholic invasion" kunnen spelen AHHAHAHA! |
|
Hoe ontzettend vet coole poster. Klasse!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
TOF I am the 1%. |
|
Gave poster toffe groene handen en toffe achtergrond. Alleen de bierpul links die vind ik niet echt 3d overkomen en een beetje hoekig. De kleuren zijn gewoon mooi |
Index / Heavy Metal |