![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zozo... klinkt lollig ![]() Ik kom denk ik wel ![]() FREEZE ![]() |
|
gewoon een kroeg met goede muziek de hele nacht!!! en veel biertjes ook nog ![]() ![]() |
|
quote:Goedkoop? ![]() *edit: misschien wat meer voor het concerten forumgedeelte misschien?? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 17-05-2003 23:17] FREEZE ![]() |
|
het is een jeugddinges dus bier is goedkoper dan in de kroeg ![]() |
|
quote: ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Wo? ![]() |
|
quote: In de Willemeen natuurlijk en die zit in Arnheim am RHEIN ![]() |
|
om op te dansen!!!!!!!!!!!!!!! quick-step? tango? engelse wals(bolt thrower ofzo?) Oud Vuil. ![]() |
|
quote: je mag natuurlijk ook headbangen, of op de barkruk zitten ![]() ![]() |
|
quote: Das ist schön, dan kunnen Sie mit Ihren satzen Kopf im RHEIN fallen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 18-05-2003 17:02] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik ben er!!! ![]() ![]() (Of ik ga bij een of andere vriend slapen, of bij mij mn opa en oma, of ik neem een tent mee en ik ga achter het station slapen ![]() FREEZE ![]() |
|
*hup* ![]() |
|
dj klomp? toch niet hans he? dan is slechte en beroerde muziek verzekr! ik kom dus niet... i'm worse than hitler ![]() |
|
sir elky zal wel Elco zijn. he maarre ik ga misschien bij willemeen werken ![]() ![]() |
|
hmmm..... hopelijk doen ze weer eens wat met black metal, want de laatste keer dat ik me daar black metal kan herinneren was dat toen met Fluisterwoud & Entrhoned... en das toch wel zo'n 3 a 4 jaar terug? i'm worse than hitler ![]() |
|
*schop* aandacht hiervoor graag ![]() ![]() |
|
ja, nou lees ik alles weer opnieuw. en nu? Oud Vuil. ![]() |
|
nu wil je er nog meer heen, en nu neem je nog meer vrienden mee ![]() er is die avond tevens Freak-o-rama, een horrornight, daar kun je ook heen voor de zelfde entree zeg maar, er wordt 1 entree prijs bij de deur gevraagd en dan kun je dus naar 2 dingies toe ![]() |
|
![]() 2 films dus? oh nee, geen 2 films, laat maar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-05-2003 23:39] Oud Vuil. ![]() |
|
op www.willemeen.nl zal het wel staan. ik weet het verders niet, ben niet zo freaky ![]() ![]() |
|
SWING OF THE AXE METALDISCO 14 februari, toegang gratis, bier 1,25 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |