|
Auteur: |
|
|
Zozo... klinkt lollig Ik kom denk ik wel FREEZE |
|
gewoon een kroeg met goede muziek de hele nacht!!! en veel biertjes ook nog |
|
quote:Goedkoop? *edit: misschien wat meer voor het concerten forumgedeelte misschien?? [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 17-05-2003 23:17] FREEZE |
|
het is een jeugddinges dus bier is goedkoper dan in de kroeg |
|
quote:Okee nu nog iets van een overnachtings plek zien te vinden en ik ben helemaal onder de panne FREEZE |
|
Wo? |
|
quote: In de Willemeen natuurlijk en die zit in Arnheim am RHEIN |
|
om op te dansen!!!!!!!!!!!!!!! quick-step? tango? engelse wals(bolt thrower ofzo?) Oud Vuil. |
|
quote: je mag natuurlijk ook headbangen, of op de barkruk zitten |
|
quote: Das ist schön, dan kunnen Sie mit Ihren satzen Kopf im RHEIN fallen. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 18-05-2003 17:02] |
|
quote: Ik ben er!!! (Of ik ga bij een of andere vriend slapen, of bij mij mn opa en oma, of ik neem een tent mee en ik ga achter het station slapen ) FREEZE |
|
*hup* |
|
dj klomp? toch niet hans he? dan is slechte en beroerde muziek verzekr! ik kom dus niet... i'm worse than hitler |
|
sir elky zal wel Elco zijn. he maarre ik ga misschien bij willemeen werken |
|
hmmm..... hopelijk doen ze weer eens wat met black metal, want de laatste keer dat ik me daar black metal kan herinneren was dat toen met Fluisterwoud & Entrhoned... en das toch wel zo'n 3 a 4 jaar terug? i'm worse than hitler |
|
*schop* aandacht hiervoor graag |
|
ja, nou lees ik alles weer opnieuw. en nu? Oud Vuil. |
|
nu wil je er nog meer heen, en nu neem je nog meer vrienden mee er is die avond tevens Freak-o-rama, een horrornight, daar kun je ook heen voor de zelfde entree zeg maar, er wordt 1 entree prijs bij de deur gevraagd en dan kun je dus naar 2 dingies toe |
|
dingies. 2 films dus? oh nee, geen 2 films, laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-05-2003 23:39] Oud Vuil. |
|
op www.willemeen.nl zal het wel staan. ik weet het verders niet, ben niet zo freaky |
|
SWING OF THE AXE METALDISCO 14 februari, toegang gratis, bier 1,25 |
Index / Concerten |