|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ja,dat weet ik maar updaten bij hun,ho maar. Daar gebeurt nooit iets. |
|
Ze mogen best komen maar dan moeten ze die nieuwe nichterige zanger van ze thuis laten. Savatage heerscht maar die zanger... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou ja dat mag jij denken. Ik vind het een enorm aardige gozer en je weet dat alle mannen jaloers zijn op hem om dat de wijven hem echt wel zien zitten.Het is een gruwelijk goeie zanger.Ik heb veel nummers van zijn andere band ook en niemand varieert zoveel als hij alleen mag ie dat in Savatage niet uitvoeren wat erg jammer is. |
|
quote: *valt op de vloer van het lachen* |
|
Met jaloezie heeft dit niks te maken. Hij past qua uitstraling totaal niet bij Savatage. Op het podium een beetje de mislukte Dani Filth uithangen. En qua zangtechniek kan hij in de verste verten niet tippen aan Zachery stevens en John Olivia. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heeft met jaloezie niks te maken??? Ha ha ha... Wacht maar op die zangtechniek kom je nog wel terug. |
|
Ehm, whatever. Misschien kan hij wel aardig zingen maar de man past gewoon niet bij Savatage. Niet qua zingen en niet qua uiterlijk. Dat is mijn mening. Het spijt me als jij je daar niet in kunt vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: heb jij geen eigen persoonlijkheid om je druk over te maken ofzo? |
|
Ik denk dat je de nieuwe cd gewoon even moet afwachten.Dan kun je pas zeggen of ie bij Savatage past qua zangstijl.Je hebt hem misschien een aantal keer zien optreden maar niet op cd gehoord. Ik vind zijn uiterlijk echt niet storend hoor...LOL. Savatage heeft nou trouwens ook niet echt het ruige uiterlijk,wel dan? |
|
quote: Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik ken Damond gewoon een beetje en weet dat iedereen hem altijd ten onrechte een homo noemt. Dat is jammer want velen zeggen achteraf dat het inderdaad een hele goeie zanger is.Dus bijvoorbaat al aannemen dat ie niet kan zingen en hem een homo noemen omdat ie toevallig enorm veel vrouwen aantrekt is een beetje kortzichting. |
|
Deze zomer komt wel Circle 2 Circle van Zak Stevens met als speciale gast Jon Olivia . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote:Ten eerste noemde niemand hem een homo 2 ten tweede smaken verschillem. Je bent zijn moeder niet, en fijn voor je dat je hem een beetje kent (maar tegelijkertijd niet eens weet wanneer zijn band hier weer speelt) maar ga lekker ergens anders de groupie uithangen |
|
quote: Luister knul, we hebben het hier toch over een zanger? laat dan de hormonen van vrouwelijke fans buiten beschouwing. D'r zijn naar mijn mening weinig zangers die zoveel gevoel kunnen leggen die net zo goed klinken als dat ze in de Savatage nummers passen. Ik zie het echt als een mega fout van Savatage om Zachery eruit de gooien, de band was donders goed op de hoogte van Zachery's prive problemen en hebben hem er ook relatief veel tijd voor gegeven maar helaas was dat niet genoeg. quote: Ik vind hem anders helemaal niet zo geweldig en wat mij betreft trappen ze hem er zo snel mogelijk uit. Het is bekend dat John Olivia samen met Zachery in de studio zit om hem te helpen met Circle to Circle en dat ze samen stukken schrijven, samenwerking verloop goed, dus trap die sexbom er dan maar lekker uit en laten ze maar weer met Zachery muziek gaan maken zoals de ze dat horen te doen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja klopt smaken verschillen en dat mag. Ik val niemand aan maar heb het gevoel dat iemand anders aangevallen wordt wat in mijn ogen onterecht is.Kun je daar dan niet gewoon meer over praten? Kijk een beetje uit met wat je zegt over anderen. Groupie uithangen is ook iets wat je zomaar kan zeggen over iemand die je niet kent. Ik kom hier niet om ruzie te maken ofzo. Dat ik niet weet wanneer Savatage speelt is logisch omdat ik nooit contact met Savatage heb. Ik zeg alleen dat ik die gasten een aantal keer heb gesproken en ze daardoor een klein beetje heb leren kennen. |
|
quote: Ik vind Zachery ook een hele goeie zanger..dat hoor je mij ook absoluut niet zeggen en ik vind het ook jammer dat hij er niet meer bij zit. Maar dan nog heeft Savatage die nieuwe niet voor niks gekozen. |
|
|
|
|
|
quote: Circle 2 Circle is al een aantal weken uit en de titel van de cd is : Watching in silence en is uitgebracht op AFM records . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: I know. Maar dat zegt niet dat ze niet nog steeds met elkaar werken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mij intereseert het niks meer wanneer savatge komt. ik ben de laatse keer zo gek geweest mee te gaan naar een optreden in o-13 en viel zowat in slaap.(voorprogramma vicious rumors was veel beter) al die ballads die ze spelen. en ze hebben vroeger zulke goede cd's uitgebracht. dungeons are calling, sirens = ,al die "opera's"zijn |
|
ze hebben toch net met oliva circle II circle een cd gemaakt... denk dat sava voorlopig niet komt touren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Wil toch niet zeggen dat ze niet gaan touren? Ach ja we zien het ook wel weer. Is gewoon maar afwachten. |
|
quote: Hou je er eens buiten nep mod I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:ik zie gewoon niet in waarom Sava zou gaan touren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |