IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Software aanraders Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-10-2009 21:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Geen idee, gebruik het niet. Er zijn wel meer dingen die door Opera niet worden ondersteund, maar ik heb er geen last van. Het weegt in ieder geval niet op tegen de voordelen, waaronder met name het gebruiksgemak. Het startscherm met (inmiddels een variabel aantal) favoriete websites is enorm handig.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-10-2009 21:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 21:43 schreef WhiteRider het volgende:
Geen idee, gebruik het niet. Er zijn wel meer dingen die door Opera niet worden ondersteund, maar ik heb er geen last van. Het weegt in ieder geval niet op tegen de voordelen, waaronder met name het gebruiksgemak. Het startscherm met (inmiddels een variabel aantal) favoriete websites is enorm handig.


Ik ben het met je eens. Het gebruikersgemak van Opera heerst alle andere browsers er keihard uit.

Voor Google Docs, dat ik zo af en toe gebruik en een aantal andere niet ondersteunde web applicaties heb ik een button op mijn talkbalk om even snel naar FireFox te switchen met dezelfde pagina.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2009 22:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ok, Opera heerscht, ben ook al meerdere jaren groot fan.

Maar dat Google Chrome, nog meer mensen met ervaring?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snark
Usericon van Snark
Posted 10-10-2009 22:05 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 21:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Enige nadeel van Opera is het feit dat het (nog steeds) niet overweg kan met google docs.


en het niet ondersteunen van sifr

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 10-10-2009 22:05]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-10-2009 22:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 22:05 schreef Snark het volgende:
en het niet ondersteunen van sifr


Huh? Dat gebruikt GeenStijl toch ook? Werkt prima..


Snark
Usericon van Snark
Posted 10-10-2009 22:42 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

oke ik dacht dat dat niet werkte, heb ik op mn kantoor denk ik een oude versie

dankjewel



Nimghaert
Plotseling gebeurde er niets...
Usericon van Nimghaert
Posted 11-10-2009 13:40 by Nimghaert Wijzig reactieProfiel van NimghaertQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2009 22:04 schreef Greycloak het volgende:
Ok, Opera heerscht, ben ook al meerdere jaren groot fan.

Maar dat Google Chrome, nog meer mensen met ervaring?


Google Chrome is supersnel en eenvoudig, maar als er meerdere tabbladen gebruikt worden, merk ik dat het opeens een stuk langzamer wordt. Logisch, maar het verschil is erg groot (1 tabblad: supersnel, meerdere tabbladen: dikke stront door een trechter). Wellicht ligt dit aan mijn achterhaalde pc, maar bij FireFox 3.5 heb ik dit probleem bijvoorbeeld niet.

Verder een klein iritant dingetje: als ik een torrent download, krijg ik in Google Chrome niet de optie om deze gelijk te openen. Ik moet m eerst opslaan en vervolgens openen.

Voor de rest werkt het prima.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2009 19:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2009 13:40 schreef Nimghaert het volgende:
Google Chrome is supersnel en eenvoudig, maar als er meerdere tabbladen gebruikt worden, merk ik dat het opeens een stuk langzamer wordt. Logisch, maar het verschil is erg groot (1 tabblad: supersnel, meerdere tabbladen: dikke stront door een trechter). Wellicht ligt dit aan mijn achterhaalde pc, maar bij FireFox 3.5 heb ik dit probleem bijvoorbeeld niet.


Dat had ik inderdaad ook.

quote:
Verder een klein iritant dingetje: als ik een torrent download, krijg ik in Google Chrome niet de optie om deze gelijk te openen. Ik moet m eerst opslaan en vervolgens openen.

Voor de rest werkt het prima.


Torrents downloaden kun je sowieso beter met een dedicated client doen imo.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 11-10-2009 20:36 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 11 oktober 2009 19:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Torrents downloaden kun je sowieso beter met een dedicated client doen imo.
Het ging dan ook enkel over het downloaden van het bestand zelf, niet over de spullen waar de torrent-file naar verwijst.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2009 20:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2009 20:36 schreef Hades het volgende:
Het ging dan ook enkel over het downloaden van het bestand zelf, niet over de spullen waar de torrent-file naar verwijst.


Tsja, je kunt bijvoorbeeld uTorrent zo instellen dat 'ie automatisch torrents opent (in de achtergrond) die in (een) bepaalde map(pen) terechtkomen.

Mijn standaard download map heet 'internet downloads' Als ik een .torrent download dan komt 'ie daar in terecht. Vervolgens ziet uTorrent deze file, begint de daadwerkelijke bestanden te downloaden en gooit vervolgens de .torrent file weg. Werkt als een tiet!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-10-2009 20:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2009 18:22 schreef Jenje het volgende:
ja adobe reader is ook zo'n lastig programma om te krijgen ...




Ernstig lek in Adobe Reader wordt misbruikt
Uitgegeven: 12 oktober 2009 13:05
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2009 13:05
AMSTERDAM - Een ernstig lek in Adobe Reader wordt actief misbruikt door cybercriminelen. Het softwarebedrijf hoopt het lek dinsdag te dichten.
© NU.nl/Kevin Storm

Beveiligingsbedrijf Trend Micro ontdekte dat 'in het wild' inmiddels PDF-documenten circuleren die misbruik maken van het lek. Die bestanden maken gebruik van javascript om kwaadaardige code uit te voeren op de pc's van hun slachtoffers.

Volgens Trend Micro kunnen consumenten zich daarom tegen deze specifieke bedreiging beschermen door javascript in Adobe Reader uit te schakelen. Het onderliggende lek is echter niet afhankelijk van javascript, zodat die ingreep andere varianten mogelijk niet tegenhoudt.

Adobe erkent het lek en hoopt het dinsdag met een update te dichten. Dan verspreidt ook Microsoft een groot aantal veiligheidsupdates voor zijn software.

Zero-day

Adobe heeft de laatste tijd vaker te maken gekregen met zulke zogenoemde zero-daylekken - kwetsbaarheden die al worden misbruikt voordat de fabrikant een oplossing heeft gepresenteerd. Voor Stephen Northcutt, voorzitter van het gerennomeerde beveiligingsinstituut SANS, waren de problemen in augustus al aanleiding om bedrijven op te roepen producten van Abobe 'zoveel mogelijk te vermijden'.
© NU.nl/Wieland van Dijk



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2009 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja?
En?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-10-2009 20:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En daarom zoeken mensen naar alternatieven?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2009 20:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Want die zijn 100% lekvrij?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-10-2009 20:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Foxit Reader.



 


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 16:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Voor mensen voor wie te weinig info in Twitter kwijt kunnen: http://woofertime.com/




WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-10-2009 16:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-10-2009 17:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2009 20:37 schreef Jenje het volgende:
Want die zijn 100% lekvrij?


Nee, maar stukken minder interessant voor cybercriminelen als target voor hun activiteiten omdat je er nou eenmaal minder slachtoffers mee kunt maken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-09-2010 23:00 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik gebruik de Image Zoom add-on voor Firefox vaak op ZM.

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/139/

Afbeeldingen vergroten of verkleinen met rechtermuisknop + scroll.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-10-2010 16:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Iemand die toevallig tips heeft voor fatsoenlijke software om CD's te catalogiseren?

Bij voorkeur wel gratis.

Verder..

- Exporteren naar excel moet een optie zijn
- Gegevens ophalen van online databases zou handig zijn.
- Zelf velden kunnen toevoegen moet ook een optie zijn

Ja ik ben al bekend met Microsoft Access maar een voorgebouwde database zou handig zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 17:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 16:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Iemand die toevallig tips heeft voor fatsoenlijke software om CD's te catalogiseren?

Bij voorkeur wel gratis.

Verder..

- Exporteren naar excel moet een optie zijn
- Gegevens ophalen van online databases zou handig zijn.
- Zelf velden kunnen toevoegen moet ook een optie zijn

Ja ik ben al bekend met Microsoft Access maar een voorgebouwde database zou handig zijn.





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2010 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik had daar vroegr een heel mooi progje voor, maar naam schiet me niet te binnne

(ja iets met cd ..)


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 17:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2010 17:38 schreef Jenje het volgende:
Ik had daar vroegr een heel mooi progje voor, maar naam schiet me niet te binnne

(ja iets met cd ..)


Hehe, van die ongooglebare dingen zijn dat.

Net zoals de band 'Live' bijvoorbeeld.

Maar ik hoor het wel als je er weer op komt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2010 18:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was iets van 9 jaar geleden hoor dikke kans dat het niet meer bestaat. Maar als je download.com gewoon eens doorzoekt ..


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 18:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2010 18:12 schreef Jenje het volgende:
Was iets van 9 jaar geleden hoor dikke kans dat het niet meer bestaat. Maar als je download.com gewoon eens doorzoekt ..


Ja, al wel eens gedaan maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat gebruikers oordelen om het kaf van het koren te scheiden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen