|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben het met je eens. Het gebruikersgemak van Opera heerst alle andere browsers er keihard uit. Voor Google Docs, dat ik zo af en toe gebruik en een aantal andere niet ondersteunde web applicaties heb ik een button op mijn talkbalk om even snel naar FireFox te switchen met dezelfde pagina. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok, Opera heerscht, ben ook al meerdere jaren groot fan. Maar dat Google Chrome, nog meer mensen met ervaring? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en het niet ondersteunen van sifr [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 10-10-2009 22:05] |
|
quote: Huh? Dat gebruikt GeenStijl toch ook? Werkt prima.. |
|
oke ik dacht dat dat niet werkte, heb ik op mn kantoor denk ik een oude versie dankjewel |
|
quote: Google Chrome is supersnel en eenvoudig, maar als er meerdere tabbladen gebruikt worden, merk ik dat het opeens een stuk langzamer wordt. Logisch, maar het verschil is erg groot (1 tabblad: supersnel, meerdere tabbladen: dikke stront door een trechter). Wellicht ligt dit aan mijn achterhaalde pc, maar bij FireFox 3.5 heb ik dit probleem bijvoorbeeld niet. Verder een klein iritant dingetje: als ik een torrent download, krijg ik in Google Chrome niet de optie om deze gelijk te openen. Ik moet m eerst opslaan en vervolgens openen. Voor de rest werkt het prima. |
|
quote: Dat had ik inderdaad ook. quote: Torrents downloaden kun je sowieso beter met een dedicated client doen imo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Het ging dan ook enkel over het downloaden van het bestand zelf, niet over de spullen waar de torrent-file naar verwijst. |
|
quote: Tsja, je kunt bijvoorbeeld uTorrent zo instellen dat 'ie automatisch torrents opent (in de achtergrond) die in (een) bepaalde map(pen) terechtkomen. Mijn standaard download map heet 'internet downloads' Als ik een .torrent download dan komt 'ie daar in terecht. Vervolgens ziet uTorrent deze file, begint de daadwerkelijke bestanden te downloaden en gooit vervolgens de .torrent file weg. Werkt als een tiet! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ernstig lek in Adobe Reader wordt misbruikt Uitgegeven: 12 oktober 2009 13:05 Laatst gewijzigd: 12 oktober 2009 13:05 AMSTERDAM - Een ernstig lek in Adobe Reader wordt actief misbruikt door cybercriminelen. Het softwarebedrijf hoopt het lek dinsdag te dichten. © NU.nl/Kevin Storm Beveiligingsbedrijf Trend Micro ontdekte dat 'in het wild' inmiddels PDF-documenten circuleren die misbruik maken van het lek. Die bestanden maken gebruik van javascript om kwaadaardige code uit te voeren op de pc's van hun slachtoffers. Volgens Trend Micro kunnen consumenten zich daarom tegen deze specifieke bedreiging beschermen door javascript in Adobe Reader uit te schakelen. Het onderliggende lek is echter niet afhankelijk van javascript, zodat die ingreep andere varianten mogelijk niet tegenhoudt. Adobe erkent het lek en hoopt het dinsdag met een update te dichten. Dan verspreidt ook Microsoft een groot aantal veiligheidsupdates voor zijn software. Zero-day Adobe heeft de laatste tijd vaker te maken gekregen met zulke zogenoemde zero-daylekken - kwetsbaarheden die al worden misbruikt voordat de fabrikant een oplossing heeft gepresenteerd. Voor Stephen Northcutt, voorzitter van het gerennomeerde beveiligingsinstituut SANS, waren de problemen in augustus al aanleiding om bedrijven op te roepen producten van Abobe 'zoveel mogelijk te vermijden'. © NU.nl/Wieland van Dijk Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja? En? |
|
En daarom zoeken mensen naar alternatieven? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Want die zijn 100% lekvrij? |
|
Foxit Reader. |
|
|
|
|
|
quote: Nee, maar stukken minder interessant voor cybercriminelen als target voor hun activiteiten omdat je er nou eenmaal minder slachtoffers mee kunt maken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik gebruik de Image Zoom add-on voor Firefox vaak op ZM. https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/139/ Afbeeldingen vergroten of verkleinen met rechtermuisknop + scroll. |
|
Iemand die toevallig tips heeft voor fatsoenlijke software om CD's te catalogiseren? Bij voorkeur wel gratis. Verder.. - Exporteren naar excel moet een optie zijn - Gegevens ophalen van online databases zou handig zijn. - Zelf velden kunnen toevoegen moet ook een optie zijn Ja ik ben al bekend met Microsoft Access maar een voorgebouwde database zou handig zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik had daar vroegr een heel mooi progje voor, maar naam schiet me niet te binnne (ja iets met cd ..) |
|
quote: Hehe, van die ongooglebare dingen zijn dat. Net zoals de band 'Live' bijvoorbeeld. Maar ik hoor het wel als je er weer op komt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Was iets van 9 jaar geleden hoor dikke kans dat het niet meer bestaat. Maar als je download.com gewoon eens doorzoekt .. |
|
quote: Ja, al wel eens gedaan maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat gebruikers oordelen om het kaf van het koren te scheiden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |