|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel! Er is een nieuw Caliban album uit. Genaamd Say hello to tragedy. De band is blijkbaar bij iedereen uit de gratie gevallen na Shadow hearts. Iets wat ik me opzich wel kan voorstellen omdat The opposite from within en The undying darkness gewoon een beetje slappe hap was. Maar in 2007 kwamen ze best aardig terug met The Awakening. Maar op Say hello to tragedy sluit ik ze weer helemaal in mijn armen. Ik vind het namelijk een geweldig album. Mensen die hopen op een terugkeer naar het geluid van Vent of A small boy and a grey heaven kunnen wel ophouden met lezen want dat zit er niet in. Deze Duitsers klinken eigenlijk op elk album weer anders. Toch is het nieuwe album (ook) een duidelijk Caliban album. De krijsende zang en de moddervette beatdowns zijn nog steeds aanwezig. Maar alles zit net wat beter in elkaar en wordt met veel meer emotie en passie gebracht. Ook is de zang van Andreas veel diverser geworden. Het is niet meer alleen maar krijsen. De cleane zang is ook nog steeds aanwezig maar deze klinkt op dit album wat machinaal en emotieloos. Grappig genoeg werkt dat perfect en geeft het de nummers meer sfeer. Songs als 24 years (over ons aller Fritzl), Caliban's revenge en Liar knallen gewoon. Yup, ik ben fan van dit album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Leuke foto. What's your point? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dat hij zijn haar laat groeien wellicht? |
|
Metal en oogschaduw gaan samen gek! |
|
Dat deed het altijd al. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat zou in principe een oogschaduwknipoog zijn naar metal, maar hij knipt het ook weer af! |
|
Je weet het maar nooit. Dez van Devildriver is ook kort begonnen |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=157733 Sample van cover van Helter Skelter van The Beatles. Klinkt me nog best wel geinig. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Neen Pim! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Haha gast dat meen je niet. |
|
Nu ik het hoor door mijn koptelefoon klinkt het een stuk minder Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op Metalfan was er een knakker met de nickname Calibanaan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vind ik wel een geinige naam. In Duitsland is een show van deze gasten nog best aangenaam. Ze hebben er veel fans. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ze zijn live altijd wel de moeite waard hoor, al durven ze wel eens wat saaie songs in de setlist steken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: 24 years, lovesong, caliban's revenge, no one is safe vind ik altijd wel de moeite waard. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-05-2011 18:01] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha, zeg nu wat je wilt, maar die cover van The Beatles is zo fout dat het weer goed wordt I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In z'n geheel dan maar. HELTER SKELTER!! Inclusief Emmure-breakdown. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 09-05-2011 14:50] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |