|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hmmz, wat kost een los ticket? Bazzio Attacks!!! |
|
Voor verdere info gewoon effe mailen met Gavin(drummer Callenish Circle).Hij organiseert dit en heeft mij gevraagd dit hier te posten omdat hij zelf weinig tijd had Callenish Circle gaat namelijk ook met deze bus mee,ze moeten dit jaar zelf spelen op Wacken. De eerste Limburgse band op Wacken.We kunnen trots zijn op Callenish Circle [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-05-2003 19:23] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, dan ga ik niet mee met die bus. moet ik natuurlijk weer naast de drummer zitten met een base-drum op zijn schoot. Veels te weinig ruimte. Bazzio Attacks!!! |
|
kutte van busreizen is dat je op gezette tijden heen en terugreist |
|
quote:Is een grote touringcar met bergruimte beneden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Is inderdaad een nadeel maar nu kunnen wij wel de gehele heen- en terugreis zuipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: kan ik sowieso want ik heb toch geen rijbewijs |
|
quote:Da's beter hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik rij ook altijd mee, maar ben solidair met mn maat die rijd en drink (bijna) niet onderweg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Heb me vorige week al opgegeven bij Satisfaction. Ik ga naar Wacken toe!!! Maar ehhh...hoe kan het dan dat die band niet op het programma staat [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-05-2003 16:01] |
|
Staat i.d.d. nog niet officieel op hun site maar het is wel al in de wandelgangen bevestigd. Don't worry Callenish Circle zal er spelen. Zo niet dan is het tijd voor !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Callenish Circle moet spelen zoniet dan zetten de Roermondse Horeca-Hooligans daar eens effe de boel op stelten hehe [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-05-2003 18:54] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga ook mee met de bus naar alle waarschijnlijkheid |
|
Waar zouden we zijn zonder de trein headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
ik wil ook mee !!! |
|
Gaan er nog meer van die trieste figuren als ik mee die helemaal alleen moeten gaan? Tja dat krijg je als je vrienden geen metal luisteren en die dat wel doen nooit geld hebben Maar ik ga wel Iced Earth zien!!! En Testament, en Annihilator, en Sentenced, en Ancient Rites, en Soilwork, en In Flames, en en....kwor gek! |
|
Nog ff alles op een rijtje: BUSREIS naar WACKEN OPEN AIR 2003 ------------------------------------------------------------- Vertrek: in de nacht van 30 op 31 juli, Terug: 3 augustus 's morgens. Opstapplaatsen: Heerlen, Geleen, Sittard, Born, Roermond, evt. Venlo (bij voldoende deelname). Prijs: 117,50 (excl. v.v.k. kosten) Voorverkoopadressen: Music Machine, Sitard, The Rock, Roermond, Satisfaction, Heerlen. Meer info: www.woa2003.tk Greetz, Gavin |
|
Ik ga denk ik wel mee... ff overleggen met degene met wie ik mee ga... maar het is goedkoper en makkelijker dan bock-tours edit: als venlo erbij komt zou dat wel handig zijn btw... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 22-05-2003 16:40] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Venlo zal niet zo'n groot probleem zijn! |
|
Dan rij van Heerlen ff langs Wijlre |
|
Kan je de kaarten ook via de post laten komen? En hoeveel zijn die voorverkoop kosten? En kan je met die kaarten vanaf elke bus opstappen, of moet je dat voordat je de kaarten koopt al weten? En hoe krijg je te horen of venlo ook doorgaat? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De voorverkoopkosten zijn de kosten die de platenzaken zich tellen voor de verkoop. Dit zal nooit meer dan 2,5 euro zijn. Zo zit je voor 120 euro, 4 dagen op Wacken. Bocktours is een stuk duurder! (145 eurootjes) Als je een kaart koopt krijg je een betalingsbewijs en je naam en adresgegevens worden genoteerd t.b.v. de passagierslijst. Kaarten per post is ook mogelijk, mail me dan ff op gavin@callenish-circle.com |
|
Kan je de kaarten ook via de post laten komen? En hoeveel zijn die voorverkoop kosten? En kan je met die kaarten vanaf elke bus opstappen, of moet je dat voordat je de kaarten koopt al weten? En hoe krijg je te horen of venlo ook doorgaat? We gaan met 1 bus, dus er zijn niet zoveel plaatsen. Op is op. Met die kaart kan je dus op elke willekeurige plek opstappen. Binnen een paar dagen weten we zeker of Venlo ook doorgaat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |