|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 6 juni aanstaande: Annatar > www.annatar.com Soulstitia > www.soulstitia.com Morning > www.morning.nl in Café De Triangel in Weert (Oelemarkt 5) BE THERE OR BE EEN RECHTHOEKJE BTW: die avond is er in verschillende cafés in Weert live-muziek... grtz Stijn |
|
Zal wel daar zijn dan want ik zit veel te veel daar. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Jij ook al? |
|
Zit altijd in de "voele hook" al zo'n 11 jaar al . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ik ben er niet, moet zelf spelen met Angels Decay in De Klos in Emmeloord |
|
omhoog |
|
Ben in't week-end ook nog in de triangel geweest. Was best gezellig. Veel volk, goeie muziek en knappe meiden (meer als in Belgie blijkbaar). Alleen jammer van die kleine pintjes en dat plat bier. Is het trouwens normaal in Nederland dat de cafés zo vroeg toe gaan, en dat er op zondag geen kat op de terrasjes te bespeuren is ? |
|
quote: Wat is de "voele hook", en wat kan een mens daar gedurende 11 jaar amuseren ? |
|
kom maar kijken morgen grtz Stijn |
|
quote: Wij zijn dus gaan kijken, en het was best goed. Jammer alleen dat er zo goed als geen kat daar was. Volgens de serveerster zou iedereen op Pinkpop zitten. |
|
Was inderdaad best goed. Vooral zangeres van laatste groepje had wel iets. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
zo'n 13 in een dozijn zangeresje die in de aardschok staat deze maand, eerst zien dan geloven. |
|
quote: Als je ze niet gezien hebt, waarom is het dan een 13 in een dozijn zangeresje? |
|
quote:niet alleen deze maand volgens mij.. Tis schering en inslag.. |
|
quote: heeej dat waren wij bedankt! het was weer leuk om nog eens op te treden, toch maar liefst een maand niet gespeeld (5 mei op Bevrijdingsfestival was laatste keer)...maja we hebben de tijd dan maar gevuld met nieuwe studio-opnames grtz stijn |
|
quote: dat was de indruk die ik ervan kreeg door de aardschok te lezen. |
|
kom een keer kijken/luisteren en oordeel zelf he |
|
quote: zal ik zeker doen als jullie in de buurt spelen |
Index / Concerten |