|
Auteur: |
|
|
Ik zou zeggen: ga naar een cd-winkel, luister de cd, en maakt uw beslissing. Ik zelf vind For all Tid weinig interessant vergeleken met nieuwere Dimmu cd's... |
|
ik vind hem juist wel lekker. en geen fins, maar noors allemaal... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote:Waarom heb je hem nog niet gekocht? Ga je schamen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Er staat eigenlijk maar 1 slecht nummer op en dat is dat nummer waarin shagrath (of iemand anders) met normale stem probeert te zingen ... dat is zo vals als wat ... maar de rest is goed te pruimen ... maar als je stormblast nog niet hebt kan je beter die nemen. Stormblast rules (is 1 van de weinige Dimmu cd's die ik nog wel eens opzet) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 17-09-2001 21:22] |
|
dat nummer (kan niet ff op de naam komen) is wel goed, alleen is idd die "cleane" zang (ik denk daar nou niet echt "schoon" bij, hehehe) niet te pruimen! Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
For all Tid is in mijn ogen het beste album. Zeker wel sfeervol....hoewel je er van moet houden. En die cleane zang in Over Bleknede Blaner Til Dommedag heeft wel wat.... (nummer 1 is trouwens ook wijs) Hij is sowieso beter dan alles na Enthroned Darkness Triumphant, en zeker beter dan het opper-verneukte Puritanical Zij die gaan sterven groeten u!! |
|
Ik zeg kopen die schijf !!!!! Heads I win, tails you lose |
|
Een woord: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Spiritual Black Dimensions vind ik persoonlijk wel iets beter dan Enthrone Darkness Triumphant (in ieder geval vergelijkbare kwaliteit). Zelfde stijl, alleen zit gewoon net iets beter in elkaar. Puritanical hadden ze beter niet kunnen uitbrengen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
heb hem net gekocht, maar aleen omdat je er stormblast gratis bij kreeg! |
|
Stormblast: For all tid: Of je moet liefhebber zijn van een slechte produktie, valse cleane zang en onstrakke nummers die niet meer dan 3 akkorden bevatten..... |
|
Ja, ik heb For All Tid ooit een keer gekopieerd en later voor de grap op LP gekocht. Maar het is meer een soort schijf die je misschien zou moeten hebben omdat je de eerdere Dimmu wel leuk vind. Persoonlijk heb ik tegenwoordig de pest aan Dimmu, en de enige ECHT GOEIE plaat is Stormblåst. Da's een lekker stukkie muziek... |
|
Kataklysm- Epic (Poetry Of War): kopen of niet kopen? |
|
quote: Zelf ooit wel. Het klinkt als een moderne uitvoering van hun vorig spul (behalve die ene waar ze op de experimentele Hardcore toer gingen) met veel betere productie; vond het erg goed. Als je hun vorige shit hebt of kent is dit een aanra(n)der. |
|
Ja, maar als u niks van Kataklysm heeft is The Prophecy veel meer een aanrader, of Sorcery & the mystical gate of Reïncarnation. (Vind ik dan...) Dead things grow from deep inside... |
|
KOPE DIE PLATE!! Trieste gast |
|
quote: dat is een plaatje en een plaatje zegt meer dan 1000 woorden . |
Index / Heavy Metal |