|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kl*te, nu heb ik t weer gemist, ik dacht dat t niet meer opkwam gister |
|
LIJERS DOOR EEN OF ANDERE SOCCER GAME KWAM HET NIET MEER |
|
net was te zien in oz dat die gast van bio hazard een eikel piercing heeft |
|
oja, er werd idd net vanaf de tvzijde geroepen dat ik een piemel in beeld had gemist |
|
Hahah gelukkig is mij dat dan net ff ontgaan [zit maar half te kijken] hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Hehehe.. dat was de piemel van de heer 'Hoyt', beter bekend als Evan Seinfeld, zanger van Biohazard. Oh.. zie nu dat dit reeeds gezegd is [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-08-2003 12:42] |
|
afgezien dat geslachtsdeel, was het weer een geslaagde aflevering |
|
quote: http://www.hbo.com/oz/index.shtml voor meer info over OZ,, vooral de (helaas erg kleine) episode guides zijn wel handig, aangezien nederland weer van seizoen naar seizoen springt op verschillende zenders... (geloof dat rtl-5 nu op seizoen 4 zit, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik een tijd terug al nieuwere afleveringen gezien heb (op Yorin ofzo) |
|
Nee, RTL 5 is gewoon weer overnieuw begonnen. Of eigenlijk zijn ze een paar seizoenen terug gegaan. De allernieuwste afleveringen zullen nog wel niet opgekocht zijn ofzo. Maar de afleveringen die nu op RTL 5 zijn heb ik allemaal al gezien. Best jammer want de serie blijft gaaf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |