IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : In de ban van Baroeg
daVid
Usericon van daVid
Posted 20-05-2003 22:45 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Een tijdje geleden las ik hier een discussie dat er op dansavonden te weinig gothicmetal gedraaid zou worden.
Op deze avond dus wel

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-05-2003 22:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:45 schreef daVid het volgende:

Een tijdje geleden las ik hier een discussie dat er op dansavonden te weinig gothicmetal gedraaid zou worden.
Op deze avond dus wel

Is dit weer een nieuwe naam voor Gothic Erotic / Downward Spiral of is dit iets heel anders?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-05-2003 22:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Shit, het lijkt op die flyer wel alsof jullie al die bands hebben geboekt voor 4 euro
Maar ja Malochia en Moonspell zijn erg goed aan te luisteren en op te dansen (waar the fuck is de danssmiley )

Maar ja, ik heb al een huisfeest dan

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-05-2003 22:54 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Arr.. jammer dat ik a.s. zaterdag al een gratis uitje heb, op kosten van de zaak..

Anders was ik wel ff langs komen wippen..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

daVid
Usericon van daVid
Posted 20-05-2003 22:56 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:49 schreef Dunne_Hein het volgende:
Is dit weer een nieuwe naam voor Gothic Erotic / Downward Spiral of is dit iets heel anders?

Dit is iets heel anders. Andere Dj's en andere muziek.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-05-2003 22:59 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:45 schreef daVid het volgende:
Op deze avond dus wel

He bah, weer zo'n avond waar enkele types dansen en de rest elkaar een beetje staat aan te gapen, too much gothic will kill you, zou May tegenwoordig zeggen

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

daVid
Usericon van daVid
Posted 20-05-2003 23:16 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:59 schreef Naturens Galleri het volgende:
He bah, weer zo'n avond waar enkele types dansen en de rest elkaar een beetje staat aan te gapen, too much gothic will kill you, zou May tegenwoordig zeggen

He bah, weer zo iemand die niet weet waar hij het over heeft.

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-05-2003 0:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Gothic metal en dan Wumpscut op de flyer?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 0:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och .. das niet eens zo raar ... Wumpscut gebruikt geregeld metalinvloeden

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 21-05-2003 0:11 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Whaaaaaaaaaaaaaa.
Wumpscut
Cybergothic is gay!

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 0:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 0:11 schreef Ragnarok het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaa.
Wumpscut
Cybergothic is gay!
Je komt?

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 21-05-2003 0:12 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 0:11 schreef Jenje het volgende:
Je komt?

Uiteraard

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-05-2003 0:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Doe mij dan maar levende gothic metal die dag:

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-05-2003 0:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 0:08 schreef Jenje het volgende:
Och .. das niet eens zo raar ... Wumpscut gebruikt geregeld metalinvloeden

ja het nummer balckdeath bijvoorbeeld, maar om het metal te noemen gaat mij nogal ver...

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 0:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 0:22 schreef Sater het volgende:
ja het nummer balckdeath bijvoorbeeld, maar om het metal te noemen gaat mij nogal ver...
Tja ach .. een hele avoind precies 1 hokje draaien is doodsaai

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 21-05-2003 0:39 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Hmmm .. heb ik dat fantasyavond toch verkeerd geinterpreteerd .. helaas, wordt geen Baroeg de 24e.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 22-05-2003 16:58 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

You sucker...

als je echt teveel gothic metal wilt, afgewisseld met nu metal ga dan op zaterdag naar de underground avond van de koornbeurs, en kijk naar mensen die nog veel troe-er zijn dan jij

And my marlboro light

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 22-05-2003 17:00 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Nou, als je het niet erg vindt bedank ik daarvoor

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-05-2003 17:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 0:20 schreef Judge M. het volgende:
Doe mij dan maar levende gothic metal die dag:

Eeeeh,... waarom weet ik dit nu pas?! Hier wil ik wel heen!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-05-2003 17:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik moet The Wounded ook nodig eens live aan het werk zien...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-05-2003 17:29 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Er moet weer eens wat meer thrash metal in de baroeg, het is alleen maar black en death de laatste tijd!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-05-2003 18:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

goed idee

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com