|
Auteur: |
|
|
Een tijdje geleden las ik hier een discussie dat er op dansavonden te weinig gothicmetal gedraaid zou worden. Op deze avond dus wel |
|
Shit, het lijkt op die flyer wel alsof jullie al die bands hebben geboekt voor 4 euro Maar ja Malochia en Moonspell zijn erg goed aan te luisteren en op te dansen (waar the fuck is de danssmiley ) Maar ja, ik heb al een huisfeest dan |
|
Arr.. jammer dat ik a.s. zaterdag al een gratis uitje heb, op kosten van de zaak.. Anders was ik wel ff langs komen wippen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dit is iets heel anders. Andere Dj's en andere muziek. |
|
quote: He bah, weer zo'n avond waar enkele types dansen en de rest elkaar een beetje staat aan te gapen, too much gothic will kill you, zou May tegenwoordig zeggen headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: He bah, weer zo iemand die niet weet waar hij het over heeft. |
|
Gothic metal en dan Wumpscut op de flyer? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Och .. das niet eens zo raar ... Wumpscut gebruikt geregeld metalinvloeden |
|
Whaaaaaaaaaaaaaa. Wumpscut Cybergothic is gay! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Je komt? |
|
quote: Uiteraard De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Doe mij dan maar levende gothic metal die dag: |
|
quote: ja het nummer balckdeath bijvoorbeeld, maar om het metal te noemen gaat mij nogal ver... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Tja ach .. een hele avoind precies 1 hokje draaien is doodsaai |
|
Hmmm .. heb ik dat fantasyavond toch verkeerd geinterpreteerd .. helaas, wordt geen Baroeg de 24e. |
|
You sucker... als je echt teveel gothic metal wilt, afgewisseld met nu metal ga dan op zaterdag naar de underground avond van de koornbeurs, en kijk naar mensen die nog veel troe-er zijn dan jij And my marlboro light |
|
Nou, als je het niet erg vindt bedank ik daarvoor |
|
quote: Eeeeh,... waarom weet ik dit nu pas?! Hier wil ik wel heen! |
|
Ik moet The Wounded ook nodig eens live aan het werk zien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Er moet weer eens wat meer thrash metal in de baroeg, het is alleen maar black en death de laatste tijd! |
|
goed idee "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Index / Muziek algemeen |