|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
haha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Dit heb ik vorige week in de LOLLIG topik gepleurd |
|
zet dan keihard merzbow op ofzo, dat gaat een stuk sneller. No meat is sweater |
|
|
|
las het al op een ander forum ja Je moeder. |
|
Heb ik zojuist ook gelezen in de krant..vond ik wel grappig...maar dit gaat mijn verstand toch teboven, zijn die mensen dan toch zo achterlijk. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
moet metallica die lui niet aanklagen nu wegens ongeoorloofd luisteren van hun muziek? Je moeder. |
|
|
|
Begin er straks zo'n Iraki te headbangen, nou lekkere techniek dan.. |
|
Ze kunnen beter hardere muziek gebruiken. Zodat de moslims denken dat ze bij satan zelf op bezoek zijn gegaan. |
|
Iets soortgelijks deden ze in Vietnam toch ook al? Touché, pussycat! |
|
|
|
quote: Santana, Lynyrd skynyrd, Rolling stones?? en op LSD Damn dat moet wreed geweest zijn. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik vind dat dit een negatieve invloed heeft op metal, alsof metal "dodelijk". grrr |
|
Dit is een lariekoek verhaal dat moet afleiden van de werkelijke inhoudelijke boodschap en dat is dat de V.S. Iraakse wetenschappers, geen soldaten, wetenschappers martelt, je kunt er de donder op zeggen dat het niet met muziekjes gebeurd. Het verhaal van het draaien van metal in Panama is gewoon dat een stel puberende soldaten het wel grappig vonden om de katholieke geestelijken te shockeren. Dat was dus gewoon een genante vertoning en heeft verder nergens mee te maken. Als jullie werkelijk in dit soort verhaaltjes geloven dan heb ik nog een hele mooie draaitafel te koop. Speelt ook CD's af, werkelijk een prachtdingetje voor een heel zacht prijsje. |
|
En ik zie dat mijn krant dezelfde flauwekul compleet met Bert en Ernie als vaststaand feit presenteert, terwijl ze nog de werkelijke martelmethode noemen, namelijk die van de slaapdeprivatie, samen met de extra vermoeidheid die het horen van harde muziek (iedereen die oefent weet waar ik het over heb) met zich meebrengt. Mijn gedachten gaan automatisch steeds uit naar subliminale technieken, maar dat zijn vast en zeker weer samenzweringsfantasieen. Right.. Mijn krant herhaalt ook het Panamafabeltje en laat mij wederom weer vertwijfeld achter met de vraag wie ik betaal met mijn abonnementsgeld, in ieder geval geen wakkere redactie. [Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 21-05-2003 18:17] |
|
En trouwens wat voor waarde zou dat soort dingen hebben. Als ik gedwongen werd 24 uur lang naar Enter Sandman te luisteren dan had ik na een kwartier al opgebiecht dat ik massavernietgingswapens in mijn vullingen had verstopt. |
|
Je moeder. |
|
Niet alle muziek wordt overal aanvaard,hé.Ik denk dat,als ze me zouden bestoken met Iraakse folkmuziek,ook om genade zou schreeuwen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik moest laatst Islamitische folksmuziek luisteren volgensmij. In idd geval was het niet om aan te horen, normaal vind ik het wel leuk. Maar die stem arghhhh En dat een uur lang in de bus en ik kreeg al koppijn. Kan je voorstellen als je dat een paar dagen achter elkaar doet. |
|
Damn het was net op het nieuws over de martel techniek, ze zeiden ook dat naast metalica ook sesamstraat werd gedraait. grrr |
|
quote: Napalm Death? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
quote: ha, ik heb het vandaag ook in de krant gelezen en net hetzelfde gedacht. Ik erger me anders ook al dood aan het feit dat in zowat elk artikel wel een of andere stomme taalfout (spelling, syntax) staat; nu word je er nog mee geconfronteerd dat sommige artikels gewoon bullshit zijn zonder informatieve waarde. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Sodom-Agent Orange? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |