|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Band bestaat nog en er schijnt een nieuw album uit te zijn en de volgende is ook al weer onderweg. Ook hebben ze een compilatiealbum uitgebracht ergens vorig jaar. Klinkt een beetje de industrialkant op nu. http://www.myspace.com/wolfaxis |
|
Crap. |
|
quote: |
|
Klik op die link peoples! Vetste bandsite ever. |
|
Gasten zijn 'heidenen' geworden. Disiplin - Hostis Humani Generis 1. ArioSophic Initiation 04:43 2. For Blood, Soil and the Gods! 04:33 3. The World Trembles 04:51 4. MithrAion 04:16 5. Revolt Against the Modern Man 05:52 6. Ascend to the Skies 04:09 7. Knives and Thoughts 03:47 8. Vilje av Jern 06:19 9. Weltenfeind 10:54 10. Stare into the Eyes of Vengeance 09:08 11. KulturKampf 06:48 12. Hostis Humani Generis 10:03 Maar eens even luisteren, ben benieuwd Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bwwwaargh, wat saai. Da's wel even een pakje anders dan Disiplin en Anti-Life, zonde. Later nog maar eens luisteren of ik het vooral door het contrast saai vind of daadwerkelijk door de muziek zelf. edit: spelfout [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-07-2024 14:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
Is het wel dezelfde band vraag ik mij af?! Edit: blijkbaar wel.. haha, wat een enorme rotzooi zijn die gaan maken, ook al heb ik al jaren hun 'moonfog' materiaal niet meer gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-12-2010 1:04] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bijzonder slecht nieuw materiaal!!! Een stap voorwaarts en tien terug... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
getverdemme zg, die randgruptoestand is debiel tem signature |
|
quote: Herontdekte hun ideologische ommezwaai zojuist voor de tweede maal Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |