|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Kan het kloppen dat er in Rusland twee bands rondlopen die Grom heten! Heb namelijk ook een cd van Grom, die "renaisance" heet. Maar dat is volgens mij niet van de band die genoemd wordt in deze topic. [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 23-05-2003 14:08] Immortal Pride |
|
GROM komt niet uit Rusland. dus ik denk dat het idd een andere is De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
er komt ook een GROM uit Spanje... haha echt een kut band... melodieuze gothic crap zoals dimmu of filth i'm worse than hitler |
|
quote: niet huilen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: HEY! Wat is er mis met Cradle en Dimmu??? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
claw, je had beter je best doen om met een betere reply te komen... i'm worse than hitler |
|
quote: Wow,hoe lang heb jij wel niet over de enorme uitbreiding van je woordenschat gedaan?? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: ik niveau laag houden. ik rekening houden met domheid mensen in dit topic. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik neem aan dat ik hier neit serieus op in hoef te gaan! i'm worse than hitler |
|
Heb de CD Pagan War Machine vnadaag besteld, ik ben benieuwd .. |
|
quote: Haha,nee niet echt De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
hmm even kijken of mijn geweldige undersign het doet mhuhahha De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
alleen jammer dattie zo slap is Je moeder. |
|
quote: hehe,ik denk ook maar dat ik em eraf haal. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Had je beter niet kunnen doen ilyc. Alleen intro's leuk meer niet. |
|
Och .. ik ben niet zo veeleisend |
|
ken de band niet, maar met een nickname als die van mij moet ik het toch ns een keer gaan luisteren |
|
quote: into's??? |
|
Het begin van de nummers vind ik erg gaaf. |
|
oww da's van de film excalibur geloof ik |
|
Goed nieuws dushe GROM/THE SHADOW ORDER split cd (Unholy Rex/PNR) is completed and should be available in the next weeks Full length komt deze zomer. |
|
Hmm, moet zeker maar eens gaan kijken naar materiaal van deze heren. Vraag me trouwens af hoe lang die plaatjes blijven staan |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |