|
Auteur: |
|
|
Hij zat toch eerst bij Overkill? |
|
quote: Ja, maar dan op gitaar. WTF is vancouver nu weer voor band? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Die nieuwe zanger schijnt ook gitarist te zijn van zo'n flut nickelback achtige teringzooi theory of a Deadman ofzo .. Wat Joe nu gaat doen is nog niet bekend, misschien weer gitaar spelen bij Overkill ( ) [Dit bericht is gewijzigd door AmmAr_GGedoN op 22-05-2003 12:48] some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Ik las het ook op blabbermouth ja, ach ik vond Joe ook wel cool, maar bij annihilator schijnt geen enkele line up langer dan 2 albums te kunnen bljiven bestaan. zolang Jeff Waters er mar inzit, ik bedoel hij stelt hele hoge eisen aan zijn muzikanten dus die nieuwe zal ook wel goed zijn! Vond de laatste twee platen altijd wel cool, alleen het gitaargeluid op de laatst is kut, dei platen van Liege Lord zijn ook super (Joe Comeau's eerste band! toen had ie nog lang haar!!!) |
|
hmmmm *begint steeds meer twijfels te krijgen* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Waaraan?? Ach man ik heb annihilator al met 3 verschillende zangers gezien en ze waren altijd super! |
|
ja, je hebt eigenlijk wel gelijk. Werd een beetje allergisch van woorden als: Nickkelback-cloon. Volgens mij is die Jeff Waters echt een zeikerd qua muziekanten betreft dus dat zal wel goedzitten. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tsja, ik moet eerlijk zeggen dat ik die Theory of a Deadman nog nooit gehoord heb , maar ik zag een keer de clip en toen dacht ik "ZAPPEN! NICKELBACK!" bleek dus die andere te zijn. Ze stonden daar als een stel homofiele cowboys Vond Carnival Diablos ook beter dan Waking the Fury. Bij de laatste moest ik de hele tijd aan Remains denken (geen slechte plaat maar de minste van Annihilator) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
geen verassing hoor..... geen enkele zanger hield het langer dan twee albums uit bij annihilator (moet ik anders zeggen: slechts een zanger overleefde twee annihilator albums, zo) tarara wat Enforcer zei dus, lamzak dat ik ben [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 22-05-2003 13:40] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
quote: Wat? Vind jij het dan niet klinken als een of andere Föhn-rock band? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind Annihilator echt een geweldige band, maar dat ze zo vaak van zanger wisselen is jammer. Zo mis je toch een beetje een eigen geluid. Geldt voor MSG hetzelfde |
|
natuurlijk zou een vaste bezetting leuker zijn maar ik vind het wel wat hebben. Zo is er wel veel afwisseling. En toegeven, er is nog nooit een slechte zanger bij Annihilator geweest, zelfs the Jeff-master himself vind ik niet slecht zingen some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Hun eigen geluid komt toch niet van de zangers? Jeff Waters rules! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Klinkt meer als een stad in Canada... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
meuh? o wacht gaat over vancouver. stad in west Canada in de provincie British Colombia, ligt boven seattle, de x files worden er opgenomen, en mijn ex-file zit er ook [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-05-2003 19:39] |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ROFL Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Jammer dat ie weg is. Die live-cd is wel lekker strak! |
|
quote:precies |
Index / Heavy Metal |