|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat levend verbranden zei ik alleen om Asherah verder op de kast te jagen. |
|
quote: Dat wist ik ja |
|
quote: een zelfdodingsmiddel bestaande uit 2 afzonderlijke drankjes die een bepaalde tijd na elkaar ingenomen moeten worden. Bedacht voor bejaarden die niet meer willen leven Door meneer Drion. Nog niet ingevoerd in Nederland voor zover ik weet. |
|
quote: die puber heeft nog geen enkel beeld van de maatschappij, een hormonale/mentale stoornis zou ik eerder zeggen en daar bestaan wel pilletjes voor. men zou hem toch minstens jaren aan een stuk moeten begeleiden op deze manier, mss wel levenslang. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Welcome to the human race. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote:Shit!!! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 23-05-2003 12:07] |
|
quote: Hmmf... ik acht de ouders als meest schuldig aan dit gebrek aan besef, en vind dan ook dat de rekening voor die jaren begeleiding bij hen mag komen te liggen... |
|
quote:Indeed. Verantwoording afleggen |
|
quote: Dan ga je ervan uit dat het een opvoedkundig probleem is, zou kunnen maar weten we niet, iig moét HIJ verder begeleid worden. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Da's in vele gevallen zo, net zoals bijvoorbeeld bij drugsverslaafden veel terug te voeren is op hun jeugd en opvoeding, maar je moet er echter rekening mee houden dat dit NIET in alle gevallen zo is... |
|
ach had die oma ook weer eens een verzetje |
|
quote: Dat is waar, en is precies wat het allemaal zo complex maakt... er blijven altijd uitzonderingen en bovendien is het zeer moeilijk te bewijzen dat ouders echt schuld hebben aan het opvoedingsprobleem en al helemaal de mate van schuld... .. |
|
In de magnetron ermee! No meat is sweater |
|
Vrouwen --> Ovens ----------------- Mannen ---> Ovens Dit slaat nergens op. |
|
Mörke --> ovens |
|
mark, we leven godverdomme in 2003! MAGNETRONS! No meat is sweater |
|
quote:Mag combioven ook ? Eerst nuken en dan verbranden |
|
nou vooruit. No meat is sweater |
|
quote: Jenje --> op een roestige paal met scherp uiteinde, perfect lang genoeg om een nierperforatie te bewerkstelligen wanneer rectaal ingebracht bioj dikke sukkels. Dit slaat nergens op. |
|
Waar ging dit topic ook al weer over? |
|
We wonen met ruim 6 miljard mensen op deze aardkloot en met ruim 16 miljoen in NL. De statiestieken dicteren dat de kans dat er defecte mensen aanwezig zijn hoeger uitvallen. Vooral na een bezoek aan Leviathanica's favo URL laat dit soort berichten je volkomen koud. |
|
yep tijd voor geboortebeperking en een fokprogramma om genetische defecten eruit te halen... begin alvast maar met blauwe lenzen en blonde haarverf te kopen... And my marlboro light |
|
Wehehehe |
|
quote: ik haal in ware goebbels stijl wel mijn verschrompelde germaan verklaring. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |