|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Prima, maar misschien ben ik geen doorsnee metalhead I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
nou, inderdaad het leuke aan metalheads is dat ze vaak wel een brede smaak hebben Britney Spears ligt bijvoorbeeld erg goed bij mijn Metalvrienden Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
moet ik een afspraakje bij het RIAG voor je regelen dan ben ik maar geen metalvriend als ikvolgens jou Britney spears leuk vind O ja kent iemand Earth ,Wind & Fire? [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 20-09-2001 2:43] |
|
britney spears; somebody please cut her tits off! Zij hoort bij het type: "als we als groep het dansje synchroon doen staan we niet zo voor lul!" ...playbackslet.... het schijnt dat met name blackmetals van klassiek houden...Wagner & zo Muzikaal schijnen er ook overeenkomsten te zijn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ooit de muziek gehoord van Anton LaVey? Satan takes a holiday: Afrader!!!!!!! Dan liever de begeleidingsmuziek van 'The satanic mass'! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die hebben dan zeker problemen met hun gehoor Bazzio Attacks!!! |
|
ik kan zo heeeel af en toe muziek als autechre (soort vage industrial) ook wel waarderen. Luisterde vroeger ook wel naar aphextwin maar heb dat meer ingeruild voor NIN. |
|
Kent er hier iemand L'âme Immortelle?? Schitterend muziek, een echte aanrader. Het is een soort gothic- electro. Echt schitterend! |
|
quote: Heej, ik ben geen drugskonijn hoor!!! |
|
quote: Die heb ik al twee keer live gezien, heel bijzondere stem heeft die vrouw, en er is een nummertje, ik neem aan dat het "Bitterheid" (maar dan in het duits) heet... en dat blijft maar in je hoofd zitten. Niet zo bijzonder verder. |
|
L'ame Immortelle is wel leuk ja, keb er een cd van liggen, maar draai het niet bijster vaak. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Bitterkeit, ja, is schitterend. kHou wel van zo'n sfeertjes |
|
Moet ik toch een keer gaan beluisteren dan. |
|
quote:Live zijn ze beter op CD, ik heb "Dann habe ich umsonnst gelebt"en vond die ietwat tegenvallen in vergelijking met de liveshow |
|
quote: begin jij ook al o ja mutilator in mijn geval klopt het ik vind klassieke muziek mengen met [black]metal echt te gek ik luister ook heel graag naar introotjes neem bijv de nieuwe dimmu borgir mijn ouwe [mars]drumleraar zit zelfs bij het Rotterdams Philarmonisch Orkest ,waar ik vroeger best vaak naar toe ging |
|
Wist wel dat 't klopt; veel blackmetal schijnt klassieke structuren te hebben. Niet dat ik er verstand van heb, maar de 80-jarige pa van een maat van mij viel het op. Niet vreemd als je bedenkt dat bijv. de gasten van Emperor een klassieke opleiding gehad hebben.. Kent iemand nog verplichte soundtracks? (Suus, bedankt voor de Hannibal tip!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik persoonlijk ben helemaal waus van Bach, das echt superbruute klassieke muziek (vind ik), ik heb zelfs 2 jaar klassiek les gevolgd om stukje na te kunnen spelen. Je moet er alleen niet 3 uur nonstop naar luisteren, want dan ben je rijp voor het riag , maar aphex twin, en autechre kan ik ook wel waarderen (de eerste meer dan de laatste) En Nine Inch Nails is ook erg cool,('t schijnt dat Marilyn Manson alles van hun geleerd heeft, maar mr Manson boeit mij niet zo) Ik ben ook helemaal weg van Static-X, lekker strak. cheers (maar ik zit nu nog gewoon aan de koffie ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Cool dat mensen Autechre noemen. Autechre is GAAF. Ik zou het 'ambient' noemen (niet te verwarren met 'darkwave'). Beste beginpunt is Amber (da's hun tweede album). Elektronische geluidslagen met wat loopjes en ritmes die in een grote ruimte met elkaar spelen en je overal naar toe meenemen. Prachtig. De latere Autechre is een stuk abstracter en moeilijker om naar te luisteren (nog steeds erg tof). Aphex Twin wordt ook genoemd, maar die vind ik een stuk minder creatief dan Autechre. In hetzelfde straatje ligt Squarepusher. Goeie 'darkwave' is bv. Endura (iedereen kent Arcana en Elend al). Ook heel sfeervol is Biosphere. |
|
Wablief? Square pusher = drum&bass met jazz!! Het ultieme ambieny nummer vind ik nog altijd 'Waiting for Cousteau' van Jean Michel Jarre; komen van die spooky wolven in voor... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yeah sorry, ik bedoelde dat Squarepusher een beetje in het straatje van Aphex Twin ligt. In EEN straatje, liever gezegd, want Aphex Twin is heel divers. Hij heeft van die zenuwachtige dingen die Squarepusher ook wel doet (Bucephalus Bouncing Ball bv.) maar ook wat meer ambient dingen. |
|
ach so....mag ik je dan nog wat andere tribal/elektro/ambient aanraden: Tangerine Dream van Klaus Schultz; zit vanalles in; koptelefoon op, oogjes toe en spacen maar! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik wil zo af en toe weleens Fatboy Slim erop zetten. Hirogen haat het, maar ik vind het wel relaxed klinken. the only pleasure is pain |
|
muziek moet wel iets organisch blijven hebben; van Fatboy slim zijn de clips geniaal, maar de muziek vinnik toch vrij saai. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Future sound of London maakt trouwens ook te gekke ambient. Ben trouwens nog een keer in het bos wezen trippen (paddo's) met wat maten op Underworld: was vaaaaag!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |