IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cruachan signeersessie 25/05/2003
Unchained Wolf
Usericon van Unchained Wolf
Posted 23-05-2003 12:53 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

De Zwarte Dood
Usericon van De Zwarte Dood
Posted 24-05-2003 2:32 by De Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van De Zwarte DoodQuote dit bericht

Oh, ik wil wel een handtekening van die zangeres!
Ik ga al van 's morgens vroeg voor de deur hangen, hehehe

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 10:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Kut... dat was dus gister

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-05-2003 10:07 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Heeft Cruachan een zangeres ?
Ik heb ze vorige jaar als voorprogramma van Thyrfing gezien, en ik moet zeggen wat een klucht:
- De muziek zoog ( kwestie van smaak)
- Voor één of andere reden vonden sommige aanwezigen het nodig om dingen in het Iers naar de band te roepen, wat ik best belachelijk vond.
- De bassist heeft de hele tijd op dezelfde plek staan hoppen gelijk een duracel konijn.

Maar van een zangeres kan ik me niets herinneren. Ze zal wel niet knap geweest zijn, anders had ik waarsch een betere herinnering aan dat optreden.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-05-2003 10:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat heb je aan een handtekening?

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 10:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Een handtekening is een leuk aandenken aan de band vind ik.

Daarnaast geeft een handtekeningensessie nog de mogelijkheid om wat met de band te babbelen, da's altijd leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 10:20]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 26-05-2003 12:09 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 26 mei 2003 10:07 schreef campske666 het volgende:
Ik heb ze vorige jaar als voorprogramma van Thyrfing gezien, en ik moet zeggen wat een klucht:
- Voor één of andere reden vonden sommige aanwezigen het nodig om dingen in het Iers naar de band te roepen, wat ik best belachelijk vond.
- De bassist heeft de hele tijd op dezelfde plek staan hoppen gelijk een duracel konijn.

Maar van een zangeres kan ik me niets herinneren. Ze zal wel niet knap geweest zijn, anders had ik waarsch een betere herinnering aan dat optreden.

Hoe kan je ze nu live gezien hebben als je niet hun zangeres hebt opgemerkt???

Wat is er nu belachelijk aan dingen in het Iers te roepen tegen een Ierse band? Spreek jij Manowar of zo aan in het Nederlands tijdens een concert? Wat een klucht!

Jij stond waarschijnlijk zelf als een Duracel-konijn van onwetendheid rond te huppelen.

Kom nu niet af, van elk zijn mening blabla... Als het je niet interesseert, dan hoef je toch niet meteen de band en de fans uit te kafferen.

Je kan me de bout hachelen!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 26-05-2003 12:11 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Voor de geïnteresseerden:

Unchained Wolf en mijzelf hebben Cruachan gedurende een uur of zo geïnterviewd. Twas zowel interessant als amusant. Hun nieuw album zal rauwer en heavier zijn en is gestaag op komst.

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-05-2003 12:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 12:09 schreef Legatius het volgende:
Hoe kan je ze nu live gezien hebben als je niet hun zangeres hebt opgemerkt???

Wat is er nu belachelijk aan dingen in het Iers te roepen tegen een Ierse band? Spreek jij Manowar of zo aan in het Nederlands tijdens een concert? Wat een klucht!

Jij stond waarschijnlijk zelf als een Duracel-konijn van onwetendheid rond te huppelen.

Kom nu niet af, van elk zijn mening blabla... Als het je niet interesseert, dan hoef je toch niet meteen de band en de fans uit te kafferen.

- Ik kan mij niks van een zangeres herinneren.
- Gewoon Engels zou voldoende zijn, dat ierse accent was echt wel debiel
- Ik stond tijdens het optreden als een niet-duracel konijn te slapen, wachtend op Thyrfing
- Ik kaffer niemand uit, ik zeg gewoon wat ik mij herinner van hun optreden.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-05-2003 19:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 mei 2003 10:07 schreef campske666 het volgende:

Tja, voor mij was de muziek gewoonweg super.
quote:

Waarom niet, Cruachan is een Ierse band, en wanneer je gewoonweg verslaafd bent aan landen als Ierland, Schotland enzo en je kent toch een beetje Gaelic, dan is het gewoon leuk.
Ik was trouwens één van die toeschouwers waar jij het over hebt.
quote:

Karen IS een knappe zangeres, hier zie je ze eens:

Cruachan is een topband, prachtige teksten, heerlijke muziek, toffe mannen om mee te praten en mee te drinken .

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-05-2003 19:42 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

een van de weinige bands waarin ik vrouwen zang goed vind

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-05-2003 19:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 mei 2003 12:43 schreef campske666 het volgende:

Dan heb je niet geluisterd
quote:

Een Iers accent is leuk.
quote:
- Ik stond tijdens het optreden als een niet-duracel konijn te slapen, wachtend op Thyrfing

Ik stond tijdens Cruachan als een duracelkonijn steeds maar heen en weer te huppelen (te folken dus) en te headbangen
quote:

Niet zoveel zuipen, kan een boodschap zijn.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 27-05-2003 9:27 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Wel Beli? Waar was je? Naar de sneks in Oostende gaan kijken zeker?

campske666
Usericon van campske666
Posted 27-05-2003 9:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 19:40 schreef beli mawr het volgende:

Nu weet ik het weer, da was inderdaad een knap wicht. En haar vocals vielen idd goed mee.
Jammer alleen dat zij niet in zo een keltisch outfitje op het podium stond. Ik denk dat haar benen wel wat mooier zouden zijn dan die van deie kerels.

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-05-2003 22:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 mei 2003 9:27 schreef Legatius het volgende:
Wel Beli? Waar was je? Naar de sneks in Oostende gaan kijken zeker?
ik zat bij Saltatio Mortis, Battlelore, Edenbridge, Sirenia en Trai Of Tears, het stond al lang vast dat ik daarnaar ging gaan en het heerschte ook erg vet

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 27-05-2003 22:22]

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 02-06-2003 11:33 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:

Was geloof ik ook op dat optreden. Heb anders wel een zangeres gezien. Ma die zag er inderdaad die-e avond uit alsof ze net een fotosessie voor Crackwhore Magazine achter de rug had.

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-06-2003 16:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Het is trouwens heel tof om te weten dat John O'Fathaigh terug bij de band is, hij heeft eens alles op een rijtje kunnen zetten en is er weer helemaal klaar voor

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com