|
Auteur: |
|
|
|
|
Oh, ik wil wel een handtekening van die zangeres! Ik ga al van 's morgens vroeg voor de deur hangen, hehehe |
|
Kut... dat was dus gister Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
|
|
Wat heb je aan een handtekening? |
|
Een handtekening is een leuk aandenken aan de band vind ik. Daarnaast geeft een handtekeningensessie nog de mogelijkheid om wat met de band te babbelen, da's altijd leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 10:20] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Hoe kan je ze nu live gezien hebben als je niet hun zangeres hebt opgemerkt??? Wat is er nu belachelijk aan dingen in het Iers te roepen tegen een Ierse band? Spreek jij Manowar of zo aan in het Nederlands tijdens een concert? Wat een klucht! Jij stond waarschijnlijk zelf als een Duracel-konijn van onwetendheid rond te huppelen. Kom nu niet af, van elk zijn mening blabla... Als het je niet interesseert, dan hoef je toch niet meteen de band en de fans uit te kafferen. Je kan me de bout hachelen! |
|
Voor de geïnteresseerden: Unchained Wolf en mijzelf hebben Cruachan gedurende een uur of zo geïnterviewd. Twas zowel interessant als amusant. Hun nieuw album zal rauwer en heavier zijn en is gestaag op komst. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: - Ik kan mij niks van een zangeres herinneren. - Gewoon Engels zou voldoende zijn, dat ierse accent was echt wel debiel - Ik stond tijdens het optreden als een niet-duracel konijn te slapen, wachtend op Thyrfing - Ik kaffer niemand uit, ik zeg gewoon wat ik mij herinner van hun optreden. |
|
quote: Tja, voor mij was de muziek gewoonweg super. quote: Waarom niet, Cruachan is een Ierse band, en wanneer je gewoonweg verslaafd bent aan landen als Ierland, Schotland enzo en je kent toch een beetje Gaelic, dan is het gewoon leuk. Ik was trouwens één van die toeschouwers waar jij het over hebt. quote: Karen IS een knappe zangeres, hier zie je ze eens: Cruachan is een topband, prachtige teksten, heerlijke muziek, toffe mannen om mee te praten en mee te drinken . Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
een van de weinige bands waarin ik vrouwen zang goed vind |
|
quote: Dan heb je niet geluisterd quote: Een Iers accent is leuk. quote: Ik stond tijdens Cruachan als een duracelkonijn steeds maar heen en weer te huppelen (te folken dus) en te headbangen quote: Niet zoveel zuipen, kan een boodschap zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wel Beli? Waar was je? Naar de sneks in Oostende gaan kijken zeker? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: |
|
quote:ik zat bij Saltatio Mortis, Battlelore, Edenbridge, Sirenia en Trai Of Tears, het stond al lang vast dat ik daarnaar ging gaan en het heerschte ook erg vet [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 27-05-2003 22:22] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Was geloof ik ook op dat optreden. Heb anders wel een zangeres gezien. Ma die zag er inderdaad die-e avond uit alsof ze net een fotosessie voor Crackwhore Magazine achter de rug had. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Het is trouwens heel tof om te weten dat John O'Fathaigh terug bij de band is, hij heeft eens alles op een rijtje kunnen zetten en is er weer helemaal klaar voor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Index / Concerten |