|
Auteur: |
|
|
Oké, vorig jaar waren er welgeteld 4 Nederlanders te vinden in Atlanta (tel ik gemakshalve die ene Nederlander die in de VS woonde even niet mee). Wie gaat er dit jaar ook zijn? (Nightwish, Rage, Symphony X, Evergrey, Circle II Circle, Vanden Plas, Mercenary, Secret Sphere, Pagan's Mind & Redemption) Mocht je nog een kaartje willen bemachtigen zul je wel heel snel moeten zijn, er zijn er nl. nog maar 6 ! voor meer info: http://www.progpowerusa.com/ Henk |
|
en dat is in de VS? als jij mijn vliegticket betaald lijkt het me hartstikke leuk |
|
Ha die Ann, gaat goed hier. Griepje eerder deze week en nieuwe installatie van OS op computer overleefd, dus ben weer volledig online Line-up van ProgPower Europe is nog niet compleet cq volledig bekend. Is in Baarlo (nabij Venlo) dus in ieder geval een klein stukje dichterbij. Wellicht dat dat interessant genoeg kan worden om naar toe te gaan. Henk |
|
Zou mooi zijn als secret sphere ook in nederland op progpower kwam (ijdele hoop vrees ik) Goede band. Life doesn't get much better than this! |
|
Sorry niet dit jaar. Vorig jaar was echt geweldig. Dit jaar is de lineup nog beter, maar voor mij is PP dit jaar te vroeg, geen geld, geen tijd... dus helaas... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Index / Concerten |