|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1. Bekrompen gedachtengang 2. Zijn/haar standpunt gelijkstellen aan het juiste standpunt 3. Iets proberen te boycotten/negeren wat niet tegen te houden valt 4. Denken dat het juiste weten, en de rest moet dit maar volgen 5. Anti-kapitalisme (verkopen veel shirts, etc.) 6. Iets proberen in je eigen groepje te houden, ten faveure van de boze buitenwereld. 7. Kan nog ff door gaan |
|
De tweede keer dat ik iets van de Black Metal Maffia zie (de eerste keer was het een flyer waarop stond dat we Onheil moesten boycotten omdat ze met christenen omgingen), en ik kan me moeilijk voorstellen dat ze het menen, met opmerkingen zoals "they are not selling it to people who are worthy of such elitist and extremist releases" Maar goed, wie weet, misschien zijn er mensen gek genoeg om zich hierover op te winden. NP: Wizard - The Powergod For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Ja dat lijkt me ook niet nee, beetje vreemd dat hij dat ook aanhaalt in de brief. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: toch gezeik, het is fittest. voor de rest van het verhaal, LB. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: haha dit heeft echt niets met communisme te maken, bedoel je zou kunnen beweren dat die gast communistisch zou zijn, maar niet op deze gronden. Marx is juist erg pro het kapitalisem want de onwtikkeling van het kapitalisme zal juist de revolutie teweeg brengen. |
|
waarom staan er allemaal cijfers en &, $, % e.d tussen? No meat is sweater |
|
quote: weet ik ook niet. wel dat het het meest zinnige stukken zijn in die hele brief. |
|
Weer zielig gelul van een zgn. True Black Metal Poser! Ik hou absoluut niet van CoF en Dimmu Borgir, maar wat daar allemaal staat is gewoon zielig! Ik dacht dat ik bekrompen was HAHAHAHAH! Gelukkig ken ik ook black metal figuren die anders zijn! |
|
quote:Done. Ook heb ik de speciale tekens (code) geactiveerd |
|
't Kan me geen reet schelen dat Displeased niet "echt underground" is en geld wil verdienen. Als zij de cd die ik wil hebben verkopen voor een redelijke prijs (= de laagste prijs), koop ik hem bij hen en dat is vrij regelmatig het geval.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: jou gedachtegang is zo bekrompen dat je volgens jou theorie ook een communist bent, proost kameraad "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dit is de druppel, van nu af aan koop ik alleen nog maar bij Graf records! And my marlboro light |
|
|
|
Ik heb echt een hekel aan displeased maar die lap tekst gaat echt NERGENS over I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Waarom heb jij een hekel aan Displeased als ik vragen mag??? Ik bestel regelmatig bij ze en heb geen klachten. |
|
Jezus christus wat een zielig stuk tekst. Ik ken Ron en Lars goed genoeg om te weten dat dit echt nergens op slaat! Trieste "black metal mefia" pubers! Zenial |
|
quote: Oef, ik heb al in twee topics hier op ZM mn gal zitten spuwen over DR. In drie topics lijkt mij een beetje overdreven I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: aha, dan vind ik het wel. |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Displeased is Ze hebben me al 2(goede) cd's opgestuurd zonder dat ik ze betaald noch besteld heb hahaha............sukkels |
|
Displeased heerscht, ze hebben genoeg cd's van alle verschillende metal genres. |
|
-Ik speel in een deathmetalband die puur gericht is op commercie. -Ik maak aan de lopende band de undergrond belachelijk -Ik ben een afvallige blekkie -Ik heb in een Cradle of Filth cloon gespeeld -Ik vind Slipknot, Dimmu Borgir en Cradle of Filth gaaf -Ik heb een Christelijke opvoeding gehad en heb mijn ouders niet vermoord. -Ik ben gek op geld verdienen dmv van cd verkoop en merhandise omzet. Ik verwacht nu toch wel binnen afzienbare tijd met mijn kop op een flyer te staan van de maffia wegens verraad aan alles wat maar underground en true is. Het zou de mooiste dag van mijn leven zijn. Hopelijk komen ze me ook nog even in elkaar rammen. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 25-05-2003 17:31] |
|
Dan heb je gelijk weer promotie voor je band zeker. BMM wordt opgepakt en jij wordt een martelaar. |
|
Dan zullen ze me wel moeten doden weinig kans, omkruid vergaat niet |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |