|
Auteur: |
|
|
Gaat er nog iemand naar jamrock 2003? Ik was wel van plan om te gaan. Eventueel als ik genoeg mensen meekrijg organiseer ik nog een busreis vanuit breda. Mocht het zover komen dan geef ik het wel aan in dit topic. website: http://www.jamrock.nl Kosten festival 30 euro inclusief camping De line up The Apers / Grolschbusters / Epica / The shavers / Sun Caged / Conquestador / Green Dream / To Elysium / Toxic Virgin Staal [Geen Bio] / Trisomy / Girls on Top / Morgana-X / Carrera / The Embodiment / Silent Edge / Morning / StoneAge / Skurd / Zeldzaam / Dow Jones / Spine / Umupop Rock Opera: Cirrha Niva - Liasion de la Morte Clinics: Dennis Leeflang (Drums) Marcel Coenen (Gitaar) |
|
klinkt goed, maar ik kan dan helaas niet |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 24-05-2003 19:26] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ssaaii, maar ik ben dan toch ergens op vakantie ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm, wel erg duur. Een kaartje om Testament en Death Angel te ziem is even duur om Carrera en Spine te zien?????? Dacht het niet... |
Index / Concerten |