IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Polluted Inheritance,Defcon One en Chaos Control 6 juni Roermond Vorige pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2003 15:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 15:08 schreef Judge M. het volgende:
Nu in aanbouw: de compleet vernieuwde Defcon One website

pff, de vorige heb je al verneukt!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2003 16:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juni 2003 15:30 schreef Shredhead het volgende:
pff, de vorige heb je al verneukt!!
Daar viel ook weinig meer aan te redden.. Deze kan ik lekker naar eigen inzicht inrichten..

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2003 16:50 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Meteen verpesten bedoel je

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-06-2003 16:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 15:08 schreef Judge M. het volgende:
Nu in aanbouw: de compleet vernieuwde Defcon One website

het enige wat echt vernieuwend was op de vorige is het guestbook dat diende als forum

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2003 16:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 16:53 schreef ghoulliette het volgende:
het enige wat echt vernieuwend was op de vorige is het guestbook dat diende als forum

en judge die mijn blauwe (worldsbeneath) layout verneukte met z'n groen!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2003 17:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juni 2003 16:53 schreef ghoulliette het volgende:
Klopt.. En daar gaat nu ook verandering in komen.. De bandleden zullen zelf nieuwsberichten kunnen plaatsen en concerten kunnen toevoegen. Zo komt al het nieuws er een heel stuk sneller op dan nu.. Ook zal er een moment komen dat ik het allemaal niet zo snel meer te horen krijg en voor dat geval zijn ze in elk geval goed voorzien.. Gastenboek blijft trouwens zoals het is...

quote:
Op 11 juni 2003 16:55 schreef Shredhead het volgende:
en judge die mijn blauwe (worldsbeneath) layout verneukte met z'n groen!
Hoho.. Dat was in opdracht van de band.. Groen is de bandkleur wat ook duidelijk terug te vinden zal zijn op de nieuwe site..

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2003 17:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 17:04 schreef Judge M. het volgende:
Klopt.. En daar gaat nu ook verandering in komen.. De bandleden zullen zelf nieuwsberichten kunnen plaatsen en concerten kunnen toevoegen. Zo komt al het nieuws er een heel stuk sneller op dan nu.. Ook zal er een moment komen dat ik het allemaal niet zo snel meer te horen krijg en voor dat geval zijn ze in elk geval goed voorzien.. Gastenboek blijft trouwens zoals het is...

Hoho.. Dat was in opdracht van de band.. Groen is de bandkleur wat ook duidelijk terug te vinden zal zijn op de nieuwe site..

toch vond ik mijn opzet mooier

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2003 17:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die was ook zeker heel mooi (ik zou willen dat ik zo kon Photoshoppen) alleen totaal niet bewerkbaar om hem te veranderen (mailinglijst eruit donderen bijvoorbeeld) en op een wat hogere resolutie herhaalde de achtergrond zich.. Ik ga hem nu maken op 800x600 in het midden van het scherm.. Gewoon met een vaste grootte...

Mara goed... functionaliteit komt voorop te staan nu...

Thelema_6
Usericon van Thelema_6
Posted 11-06-2003 18:15 by Thelema_6 Wijzig reactieProfiel van Thelema_6Quote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 20:36 schreef Grom het volgende:
Eerste paar bands waren wel leuk, meer niet.

Polluted speelde uiteraard uitermate strak, alleen mochten ze de laatste 4 nummers niet meer spelen i.v.m. vergunning, waaronder dus ´Pull the Plug´

dat was wel balen idd, volgende keer wat langer. ach, die barkruk zat ook wel lekker.

We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com