|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: pff, de vorige heb je al verneukt!! |
|
Meteen verpesten bedoel je |
|
quote: het enige wat echt vernieuwend was op de vorige is het guestbook dat diende als forum |
|
quote: en judge die mijn blauwe (worldsbeneath) layout verneukte met z'n groen! |
|
quote:Klopt.. En daar gaat nu ook verandering in komen.. De bandleden zullen zelf nieuwsberichten kunnen plaatsen en concerten kunnen toevoegen. Zo komt al het nieuws er een heel stuk sneller op dan nu.. Ook zal er een moment komen dat ik het allemaal niet zo snel meer te horen krijg en voor dat geval zijn ze in elk geval goed voorzien.. Gastenboek blijft trouwens zoals het is... quote:Hoho.. Dat was in opdracht van de band.. Groen is de bandkleur wat ook duidelijk terug te vinden zal zijn op de nieuwe site.. |
|
quote: toch vond ik mijn opzet mooier |
|
Die was ook zeker heel mooi (ik zou willen dat ik zo kon Photoshoppen) alleen totaal niet bewerkbaar om hem te veranderen (mailinglijst eruit donderen bijvoorbeeld) en op een wat hogere resolutie herhaalde de achtergrond zich.. Ik ga hem nu maken op 800x600 in het midden van het scherm.. Gewoon met een vaste grootte... Mara goed... functionaliteit komt voorop te staan nu... |
|
quote: dat was wel balen idd, volgende keer wat langer. ach, die barkruk zat ook wel lekker. We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |