|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Extol is wel oke, Mantric is er goed, maar Lengsel spant de kroon wat meesterwerkjes van die lui betreft. Beide albums zijn puur genot. |
|
Wat ik al van die laatste gehoord heb klinkt enorm vet, netjes geproduced ook. |
|
Ik heb The Blueprint Dives voor twee euro (!!!) bij Large gekocht op CD. Een hele andere plaat dan de laatste, maar ik vind hem erg goed. Meer invloeden van bands als Deftones en Radiohead en daar word ik wel blij van. |
|
Van Extol horen we niks op dit moment, maar Ole Børud heeft de band Fleshkiller opgericht samen met Peter Dalbakk. De debuutalbum genaamd Awaken is recentelijk uitgekomen en hij sluit verdomd goed aan op de laatste Extol-plaat, erg goed! Børud heeft een hele eigen zang, riff- en soleerstijl, die pik je er zo tussenuit! |
|
Had al wat gehoord ja. Morgen even luisters When your people matter, menstrual health matters |
|
Klinkt niet verkeerd |
|
Gaaf. Eigenlijk een soort deathmetal versie van Extol. When your people matter, menstrual health matters |
|
Weer een nieuwe zijtak van Extol (om precies te zijn drummer David Husvik en ex-gitarist Christer Espevoll): Azusa. Het debuutalbum genaamd Heavy Yoke is vandaag uitgekomen, Liam Wilson (ex-The Dillinger Escape Plan, John Frum) speelt ook in deze band en een zangeres (Eleni Zafiriadou) die uit de indiehoek (Sea+Air) komt. |
|
Kon t al maar is niet blijven hangen. Vanmiddag even opnieuw luisteren. Dank! When your people matter, menstrual health matters |
|
"Heart of Stone" geeft me een lekkere Höly Möses vibe. Lekker. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Top band dit zeg! Strakke, technische, licht djenty/metalcorey death metal, met de typische Ole Beatlesque refreintjes/koortjes, ik graaf t behoorlijk [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-10-2019 9:54] When your people matter, menstrual health matters |
|
Er is inmiddels ook een tweede plaat van Azusa: Loop of Yesterdays. Vind hem erg lekker klinken. Zit qua sound in dezelfde richting als Extol, maar dan een stuk drukker en met veel excentriekere vocalen. |
|
Lekker hoor. Soort van Fear of God vocalen af en toe, past hier wel bij. Lekker baswerk When your people matter, menstrual health matters |
|
Oeh deze is lekker When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |