|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Your all fuckin' madd...... |
|
ja HIM is het enige leuke maar om daar dan zoooooveel voor te betalen?? |
|
quote: Dan zie ik Ozzy toch liever volgend jaar. |
|
Ik zag Ozzy liever 10 jaar geleden changed to 'ouwe' |
|
Helaas heb ik Black Sabbath nooit mogen aanschouwen. |
|
1) Ozzy solo is toch minder dan met Sabbath (ook al is Zakk Wylde een geweldige gitarist). 2) Heb zowel Black Sabbath (originele line-up) als Ozzy solo al eens live gezien. 3) 44 pleuro is een fucking hoop geld 4) Godsmack en HIM zuigen......zwaar Ozzy heerst maar de feiten liggen niet zo gunstig dit najaar met de Hate Eternal-tour en de Exodus-tour op komst. Murder in the front row....... |
|
Dat zuigt in de Ahoy = kutgeluid, bovendien ik ga niet tussen de Blink 182 koters en huisvrouwen staan, ozzy heeft zijn eigen ruiten ingegooid! 45 EURO kost het ook nog, man ben ik blij dat ik hem in 1992 in de Paradiso gezien heb(een van mijn eerste concerten) en in 1996 in de central studios in Utrecht en in 1999 net Black Sabbath in de Ahoy! En wat me bezield heeft weet ik niet maar ben in 2002 naar het walgeliki eozzfest geweest, man wat heb ik me daar verveeld, zelfs slayer was matig (kwam ook door het daglicht)..... Ik ga dit optreden boycotten, al is het alleen maar vanwege de ticketprijzen, belachelijk dat ie opeesn in de ahoy staat vanwege het hele osbournes circus, denk dat de helft niet eens komt voor de muziek! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 29-05-2003 10:26] |
|
15 eurie zou voor dit kutzootje nog een redelijke prijs zijn, maargoed het is te merken dat ozzy zich definitief gestort heeft op de nu metal kinderen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
t'is een oude bezopen lul nu, zo er nooit heen willen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ozzy is een ouwe commerciele lul geworde. Beetje 44 euro gaan betalen voor een ouwe lul(ozzy), een of ander numetal bandje(godsmack) of de homoheid ten top(him). Nou ehm... NEEE " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ho Ho Ho Ozzy blijft een held maar wat hij nu allemaal doet keur ik ook af en zijn vooprprogrammas zijn idd KUT! Maar ik denk dat zijn vrouw er een hoop mee te meken heeft! Die fucking grote optredens zijn toch nooit zo bjizonder, ik heb hem lekker in de paradiso gezien HAHAHAHAHA |
|
quote: Hoezo dat dan? Staat er een nu metalband in het voorprogamma? nee. Is de laatste Ozzy cd New Metal? nee. Kijk wat die vent doet op tv moet ie zelf weten, maar ik ga voor de muziek, ik vind Black Sabbath geweldig, Ozzy alleen zeer de moeite waard (laatste cd is een killer!)Zakk op gitaar, Mike op Bass (damm, Alice in Chains vette heersch!) Word gewoon tegek! Idd, 45 pleuro is te duur! |
|
*schop* ozzy rockt, maar niet voor zoveel geld Bruce Banner |
|
Precies voor € 44,- Excl. kosten Maar ja ben dan toch in Kroatië |
|
Waar en wanneer? En wie gaat nog? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Originele BS stond enkele jaren terug op Graspop... volgens mij zowat het slechtste concert dat ik daar ooit gezien heb... Een vd heren heeft het er zelfs van aan zijn hart gekregen. Ozzy is trouwens een zielig persoon om naar te kijken. De sporen van jarenlang sex -drugs - en rock'nroll hebben van de man een schim gemaakt... Ozzy solo ook al gezien, is alvast een pak beter, maar 't schijnt dat er iemand achter de schermen zingt en dat hij play backt... |
|
quote: dat de prijzen zo hoog zijn, ligt volgens de industrie en de artiesten aan het massaal illegaal downloaden. artiesten verkopen minder cd's = mindver inkomsten, dus vragen ze een hogere gage en wie betaald dat, de concertbezoekers. |
|
quote: wat een fucking bullshit is dat weer Bruce Banner |
|
Ja man ophangen die vent |
|
fucking hell wat duur. Ozzy blijft goed, maar nee kga toch maar niet. |
|
quote: agreed! |
|
Hirogen en ik gaan wel. the only pleasure is pain |
|
quote: doe Ozzy de groet'n |
|
quote: en die lelijke aandachtsgeile talentloze dochter van hem ook. "shut uuuuuuuuuuuuup" Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |