|
Auteur: |
|
|
Scandal around Summerbreeze Festival and Ancient Ceremony! Church and city government have forbidden the performance of ANCIENT CEREMONY at Summerbreeze Open Air (one of Europe's biggest Metal festivals) because of the band's Satanic and blasphemous attitude! Promoters were even set under pressure by getting told the whole event was cancelled if the band was allowed to play so that the organizers had no other chance than taking them from the billing. This scandal is a fist into the face of the entire Metal scene and neither band nor management are willing to accept this cancellation without fighting against it. Of course ANCIENT CEREMONY will continue following their Satanic ethics consequently and are almost "proud" that they are the only controversial act that was chosen as "enemy" by these radical catholics - but there is no legal base for the behaviour from church and authorities so that ANCIENT CEREMONY hope for massive support from fans and media in fighting against this censorship! Here you can find an official homepage with details on all the shit: http://www.symphonic-art.de/salute-o-satana/statement.htm Source: Andevil Booking Andevilbooking@aol.com www.ancient-ceremony.de [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-05-2003 22:46] |
|
|
|
Weet iemand trouwens waarom Summerbreeze tickets zoveel goedkoper zijn dan bijv. Graspop? Graspop duurt korter (en heeft minder band lijkt het). |
|
'blasphemy scandal...' and we don't give a flying fuck |
|
Ik geraak trouwens helemaal niet op hun pruts-site. |
|
ik wel. en ik zeg: JEMINEE!!! Oud Vuil. |
|
quote: Commercial poserrssssssssssssssss Ze willen gewoon meevaren.. |
|
quote: Dat valt toch wel mee? Ik zou ook trots zijn als men mij zo belangrijk vond om me te boycotten. Sjonge jonge, ongelofelijk toch . Ik ken de band niet, maar ik wist niet dat het nog mogelijk was in deze tijden om een band vanwege z'n *satanische* image + ideologie te weren. Als ze echt tof zijn gaan ze geen rechtszaak voeren maar een provisorisch podiumpje NAAST Summer Breeze opzetten en drie uur lang de messiassen van de crucifixen laten trillen . |
|
quote: ROFL!!! |
|
Hmmm ik ken ze wel maar ik vind het meer doom dan black eigenlijk.... maar die kutkerk moet gewoon met z'n poten van Summer Breeze afblijven! Ik vind het geen prettige ontwikkeling. Als het ze lukt het optreden van A.C. niet door te laten gaan kunnen ze nog meer bands stoppen. Nu reageren mensen nog met maar als dit doorgaat kunnen ze straks alle echte blackmetal bands ook tegenhouden om ergens op te treden... Zenial |
|
Zal wel meevallen toch? Er zijn veeeeeeel meer bands op summerbreeze. |
|
Ik moet Zenial helemaal gelijk geven. Dit gaat zo de verkeerde kant op.Als dit het begin is,waar is dan het einde omdat er zoveel "satanische" bands zijn op deze wereld.Straks worden alle bands geboycot vanwege de ideeen van een groep die ver in de minderheid is maar helaas wel nog steeds een grote invloed heeft. Wel typisch dat het weer Duitsland is. Cannibal Corpse heeft daar ook al jaren problemen dankzij dat enge wijf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Verzet tegen zo'n fanatieke kerk is altijd goed. De band moet maar op een normale manier de top zien te bereiken. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-05-2003 19:37] |
|
quote:Uiteraard moet de band op een normale manier de top zien te bereiken(lukt ze toch niet maar dat is een ander verhaal). Wel is het belachelijk om zo'n band niet te laten spelen vanwege hun "imago". Mag dadelijk dan geen enkele satanische band meer spelen op zo'n festival?Dat slaat toch nergens op Af en toe vraag ik me werkelijk af waar het naar toe moet in deze wereld... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja en dan mag er geen metal meer op een metalconcert, en roken en alcohol zijn dan allang verboden ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik wist dat ik die bandnaam al ergens op ZM was tegengekomen... Ik zit nu The Third Testament te luisteren en ik vind het een mega-album. Het is een mix van black, dark en ook gothic metal. Lekker afwisselend dus. Ok, hun "satanistische" imago is nogal belachelijk. Kijk maar eens op hun website. Maar de muziek is goed en dat is het belangrijkste. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Index / Concerten |